La Mona

Com cada any, els xiquets i les xiquetes de l’escola fan diverses activitats tot celebrant les diferents festes tradicionals del nostre poble. Els alumnes de pàrvuls de quatre anys n’han realitzat vàries amb motiu de la Pasqua: han fet converses, comptat mones i ous, decorat un ou tot fent grafomotricitat,…
Però amb el que més han xalat ha sigut fent una mona tradicional, com ja ho feien els nostres avantpassats.
El dimecres dia 1 d’abril ens van portar la massa, que va ser repartida entre les tres classes, i cadascuna de les mestres va distribuir una boleta per a cada xiquet i xiqueta. La van anar treballant amb moltes ganes per a donar-li la seua forma característica i després li van col·locar l’ou, decorat amb tiretes en forma de creu. Per acabar-ho d’arredonir, la van guarnir amb els clàssics anisets de colors.
També van elaborar-ne una de gran per a les tres classes de P4, i així, el divendres dia 3 d’abril a la tarda, vam sortir al pati per a menjar-nos-la tots junts.
Volem agrair especialment la col·laboració desinteressada del Forn de Marià, que va fer possible dur a terme esta activitat.

HIP HOP al PEE

Entre les diverses activitats del Pla Educatiu d’Entorn, hem tingut Hip Hop. Això és un dels dies en els que assajaven i ho vam gravar. Que no pare el ritme!

SAINT GEORGE

Els alumnes de 6è han fet uns “Projects” de Sant Jordi en anglès, ja que també és patró d’Anglaterra. Aviat trobareu l’exposició oral al bloc de llengües estrangeres. De moment aquí van les fotos dels treballs en grup. “Congratulation 6th level !”

El dia de l’arbre

El dia 22 de Març es va fer una plantada d’arbres a l’antic abocador. Van participar famílies autòctones i nouvingudes cuidant el nostre entorn i aquí va una petita mostra fotogràfica d’aquell dia. Si heu fet fotos aporteu-les i ampliarem aquesta mostra.