UNA SESSIÓ DE LEGO SPIKE PRIME AMB LES FAMÍLIES DE 4t.

Aquestes darreres setmanes, a 4t de primària hem viscut una experiència molt especial amb l’activitat de famílies a l’aula. Hem tingut la sort de compartir estones d’aprenentatge amb alguns familiars que han vingut a participar en una proposta molt engrescadora a l’aula STEAM.

Durant aquestes sessions, l’alumnat i les famílies van poder endinsar-se en el món de la robòtica treballant amb el Lego Spike Prime. Junts han programat, donant instruccions als prototips perquè  facin un petit recorregut i resolguessin petits reptes. Ha estat una oportunitat fantàstica perquè les famílies veiessin com és l’aprenentatge de manera pràctica i divertida!

A més, l’activitat no s’ha quedat només en la programació. Les famílies també han participat en la gravació de veus i en petites edicions d’àudio, amb l’objectiu de compartir tot allò que es treballa a les sessions de robòtica. D’aquesta manera, han pogut conèixer de primera mà com aprenem, quines eines utilitzem i com desenvolupem habilitats com la creativitat, el treball en equip i la resolució de problemes.

Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha permès aprendre junts, compartir i gaudir. Des de l’escola volem agrair molt sincerament la participació de totes les famílies que ho han fet possible.

Us deixem aquí un recull de les fotografies de les diferents sessions.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *