Presentació de M’endevines més i més?

El passat dissabte 30 de novembre vam presentar a la biblioteca de Figueres el darrer volum (sisè) de la col·lecció M’endevines: “M’endevines més i més?”.

Vam comptar amb la inestimable col·laboració del professor Miralles, expert en endevinalles, de la Universitat de Massaxuxos (Xavi Sais) i el seu inseparable ajudant (Max).

Ens ho vam passar pipa!

Visita a l’Aula hospitalària de Can Ruti.

Enguany he estat convidat a visitar-la dins la campanya “Sant Jordi als hospitals” que organitza el ClijCat. He compartit amb els infants ingressats una experiencia dura però alhora entranyable. Hem dibuixat, hem rigut i ens hem emocionat. He compartit experiència amb la il·lustradora Marta Montanyà i els esciptors Oriol Canosa I Àngels Bassas, tot un plaer.

“Món Llibre”

Enguany ens han convidat al Festival Literari “Món Llibre” al MACBA de Barcelona. Hi hem fet un taller al voltant de la nostra darrera publicació “Bestial” i tots plegats ens ho hem passat molt bé. L’any que ve volem tornar!

Xerrada a la UdG

Aquest divendres hem estat convidats a fer una xerrada a la Universitat de Girona sobre l’elaboració i disseny de materials didàctics.  Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha permès intercanviar punts de vista amb un alumnat molt interessat en la trajectòria de la nostra tasca.

Ressenya literària

Al blog “La petita llibreria” l’Àngela Sánchez Vicente ens ha dedicat un article que ens deixa pels núvols!

Aquests comentaris tan afalagadors animen a continuar a fer la feina ben feta i et compensen tot l’esforç. Gràcies!

Aquí teniu l’enllaç a l’article.

Bestial! a la Ràdio

Aquests darrers dies han fet un parell d’interessants entrevistes a en Joan Oriol per conversar sobre la publicació del llibre.

Una al programa “Badalona matí” a  Ràdio Ciutat de Badalona i l’altra la programa “Connectats” de la Xarxa de comunicació local des de Cugat.cat Ràdio.

Cliqueu a sobre els logos dels programes si les voleu escoltar.

Presentació Bestial! a… Badalona

El darrer 23 de novembre vam presentar a l’espai Betúlia amb col·laboració amb Saltamartí llibres, el llibre Bestial! Va ser tot un privilegi fer-ho en aquest espai tan preparat. La Teresa Casals ens va fer una brillant presentació i després vam jugar amb els assistents a algunes activitats lingüístiques que apareixen en el llibre. Mil gràcies a tothom que ha assistit i participat per aquest dia tan intens i emotiu!

Si voleu llegir el text de la presentació de la Teresa Casals cliqueu aquí.