Presentació de M’endevines més i més?

El passat dissabte 30 de novembre vam presentar a la biblioteca de Figueres el darrer volum (sisè) de la col·lecció M’endevines: “M’endevines més i més?”.

Vam comptar amb la inestimable col·laboració del professor Miralles, expert en endevinalles, de la Universitat de Massaxuxos (Xavi Sais) i el seu inseparable ajudant (Max).

Ens ho vam passar pipa!

Visita a l’Aula hospitalària de Can Ruti.

Enguany he estat convidat a visitar-la dins la campanya “Sant Jordi als hospitals” que organitza el ClijCat. He compartit amb els infants ingressats una experiencia dura però alhora entranyable. Hem dibuixat, hem rigut i ens hem emocionat. He compartit experiència amb la il·lustradora Marta Montanyà i els esciptors Oriol Canosa I Àngels Bassas, tot un plaer.

“Món Llibre”

Enguany ens han convidat al Festival Literari “Món Llibre” al MACBA de Barcelona. Hi hem fet un taller al voltant de la nostra darrera publicació “Bestial” i tots plegats ens ho hem passat molt bé. L’any que ve volem tornar!

Xerrada a la UdG

Aquest divendres hem estat convidats a fer una xerrada a la Universitat de Girona sobre l’elaboració i disseny de materials didàctics.  Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha permès intercanviar punts de vista amb un alumnat molt interessat en la trajectòria de la nostra tasca.

Ressenya literària

Al blog “La petita llibreria” l’Àngela Sánchez Vicente ens ha dedicat un article que ens deixa pels núvols!

Aquests comentaris tan afalagadors animen a continuar a fer la feina ben feta i et compensen tot l’esforç. Gràcies!

Aquí teniu l’enllaç a l’article.

Bestial! a la Ràdio

Aquests darrers dies han fet un parell d’interessants entrevistes a en Joan Oriol per conversar sobre la publicació del llibre.

Una al programa “Badalona matí” a  Ràdio Ciutat de Badalona i l’altra la programa “Connectats” de la Xarxa de comunicació local des de Cugat.cat Ràdio.

Cliqueu a sobre els logos dels programes si les voleu escoltar.

Presentació Bestial! a… Badalona

El darrer 23 de novembre vam presentar a l’espai Betúlia amb col·laboració amb Saltamartí llibres, el llibre Bestial! Va ser tot un privilegi fer-ho en aquest espai tan preparat. La Teresa Casals ens va fer una brillant presentació i després vam jugar amb els assistents a algunes activitats lingüístiques que apareixen en el llibre. Mil gràcies a tothom que ha assistit i participat per aquest dia tan intens i emotiu!

Si voleu llegir el text de la presentació de la Teresa Casals cliqueu aquí.

Presentació Bestial! a… Figueres

El darrer 17 de novembre vam presentar a la llibreria Edison de Figueres, el llibre Bestial!. Va ser tot un privilegi fer-ho en aquesta llibreria tan bonica i acollidora de l’Eloi. La Roser Bech ens va fer una brillant presentació i després vam jugar amb els assistents a algunes activitats lingüístiques que apareixen en el llibre. Mil gràcies a tothom que ha assistit i participat per aquest dia tan intens i emotiu!

Si voleu veure’n un petit video cliqueu aquí.

Presentació Bestial! a… Girona

El darrer 3 de novembre vam presentar a la llibreria CalMot de Girona, el llibre Bestial!. Va ser tot un privilegi fer-ho en aquesta llibreria tan bonica i acollidora de la Mònica. La Margarida Falgàs ens va fer una brillant presentació i després vam jugar amb els assistents a algunes activitats lingüístiques que apareixen en el llibre. Mil gràcies a tothom que ha assistit i participat per aquest dia tan intens i emotiu!

Bestial!: Cultura popular, refranys i frases fetes… molt animals.

Aquest 24 d’octubre arriba a les llibreries editat per Cossetània edicions:

Bestial!: Cultura popular, refranys i frases fetes… molt animals.

És una obra adreçada a tota la família i especialment per als petits de casa que, a més de reunir refranys i frases fetes a partir del món dels animals, també inclou faules, rondalles, poemes, llegendes i tradicions, no sempre prou coneguts, i un munt d’activitats lingüístiques enginyoses i estimulants de gran valor pedagògic.

Aquesta vegada vegada hem elaborat el llibre conjuntament amb el filòleg Joan Oriol ja que la llengua és l’eix central de l’obra.

Hi ha previst fer diverses presentacions del llibre. Ara per ara n’hi ha de concertades a Girona, Badalona i Figueres.

si en voleu fer un tast, cliqueu aquí.

Presentació a la Bookman

Aquest dissabte, 10 de desembre, vam presentar a la llibreria Bookman de Figueres el darrer títol de la col·lecció “M’endevines”, el cinquè, que porta per títol “M’endevines fent un tomb?”

Ens el va presentar l’Albert Carol, bibliotecari i expert en literatura infantil i juvenil que amb el seu savoir faire fa fer que ens ho passéssim tots plegats d’allò més bé. Vam fer endevinalles i al final la mainada va gaudir d’una bona sorpresa!

Agrair, també, a en Franc i la Judit propietaris de la llibreria per cedir-nos l’espai i ajudar-nos a tirar endavant amb entusiasme l’acte.

presentacio-bookmancartell-bookman

Entrevista a la ràdio

El darrer divendres 28 de novembre em van fer una entrevista al programa “La tarda” de Laura Alcalde. Té una gran difusió doncs és un programa de La Xarxa fet col·lectivament per les emissores locals. Cada dia, de dilluns a divendres, La tarda fa un recorregut en directe per diferents punts del país per acostar-se històries, personatges i esdeveniments que marquen el dia a dia de ciutats i pobles. L’entrevista va tractar al voltant del projecte del calendari escolar “Ciutat de Figueres”. Si la voleu escoltar cliqueu aquí.

radiolatarda