Archive for 5 setembre 2010
Montserrat – Flix
0Aquest dissabte 4 de setembre un grup de valents realitzaven una d’estes cafrades que ens tenen acostumats: 160 km en bici des de l’abadia de Montserrat fins al nostre poble. La raó d’aquesta etapa digna d’una de les grans voltes era la commemoració del X Aniversari de la coronació de la Verge del Remei i l’objectiu era duu una banderola signada pels monjos de Monserrat fins al nostre poble.
Ja a les 6 del matí ja no faltava res: desfilada de bicicletes (Ditec, De la Rosa, Argon 18, Canyon, BH i Biachi), ciclistes (Xavi, Ramon, Joan, Pau, Pitoi i Albi) i holigans-assistència tècnica (Aixa, Anna, Emma i un servidor). Viatge amb cotxe fins a Montserrat i per escalfar pujadeta fins a la plaça del Santuari per buscar la signatura dels monjos. Fotos de rigor i sortida cap a Flix!
Després de molts quilòmetres a les cames i a les rodes dels cotxes d’assistència amb paradetes per repondre energies, rialles, esforç, més rialles i bon ambient, arribem puntuals a l’Ermita del Remei per entregar la banderola commemorativa.
Objectiu aconseguit i una altra cafrada al sac! Amb quina ens sorprendran properament?
Us deixo amb unes fotos de la jornada. Si voleu més informació de l’etapa cliqueu aquí.