Archive for 11 juny 2009
A la Pedrera
1Dimecres 10 de Juny ens hem desplaçat a Barcelona per presentar les estades de natura d’aquest estiu a la Reserva Natural de Sebes. Enguany seran 2 torns: del 3 al 12 i del 17 al 26 de juliol i l’equip educatiu ha preparat novetats per aquesta edició. L’acte va tenir lloc a l’Auditori de La Pedrera de Barcelona (seu de l’Obra Social de Caixa Catalunya) i després ens van distribuir en diferents sales depenent del lloc de les estades (Banyoles, Aiguamolls de l’Empordà i Flix).
Les families participants van poder preguntar els dubtes d’última hora als membres de l’equip educatiu i conèixer el funcionament de les activitats.
Cal recordar que aquestes estades permeten donar feinar a tres joves del poble a l’estiu i el Restaurant Guillen porta la intendència del campament.