Com funciona

El bloc és un espai de participació; s’enriqueix amb la participació de tots.

A mida que anem escrivint, els articles s’ordenen cronològicament i es possible que deixem de veure els articles més antics. Per poder trobar un article amb facilitat, els articles es classifiquen en categories:

A “Notícies de 5è” i “El bloc de 6è” trobareu els articles redactats pels alumnes d’aquests cursos.

A “Jocs” hi ha petits divertiments per distrure’s i a “TIC” trobareu enllaços a coses relacionades amb les Tecnologies de la Informació i el Coneixement (antivirus gratuïts, programari lliure…)

• comissió alumnes de l'agenda21 (13 anys)

Ahir dia 22 de febrer es va fer una reunió informativa amb els alumnes de l’agenda 21. Vull felicitar per la seva implicació i idees.

Felicitat pel blog!!!!!

• branco (13 anys)

que feliçito a tots els de l’agenda21
    feliçitats
    Branco

• Carlos Zaragoza Brañas (12 anys)

Com puc penjar un article al blog ?? Algú em pot respondre ??
    Carlos 6èB

• M. Pau (12 anys)

Hola Carlos:
    De moment no és possible penjar un article. El departament d’Educació ha canviat la manera d’entrar i ara els alumnes no poden fer-ho; diuen que al gener ho arreclaran.
    Mentre tant, si vols, em pots enviar el text per correu i jo el penjaré.
    Una abraçada.
    Pau

• Carlos Zaragoza Brañas (12 anys)

Moltes gràcies Pau !!! Ja m’extranyava a mi: No podia entrar al correu, no podia penjar blocs…. JAJAJA !!! Apa, adéu:
    Carlos Zaragoza Brañas 6èB

• Carlos Zaragoza Brañas (11 anys)

Perdó… no podia penjar ARTICLES al BLOC.