LA MÀQUINA D’ESCRIURE.

La classe dels pingüins i les àligues han escoltat la música de la Màquina d’escriure i han vist aquest video tan divertit del Jerry Lewis. Què genial!

DANSA DE LA MORT

Dansa de la mort – Geganters

Ja hem celebrat la festa de la castanyada, mireu que bé ens ha sortit la dansa de la mort.

EL MÓN SONOR DEL PARC

Avui els nens i les nenes de Serpentines, Confettis i xiulets, hem anat al parc de la maternitat a participar d’una activitat que es diu El món sonor del parc.

Hi hem anat caminant, perquè ja som grans, i ens ho hem passat molt i molt bé primer escoltant el conte io cantant i després fent de músics amb els: Boomwhockers, els panderos, les cortines de xapes i papers i també amb un instrument molt  divertit que es diu: Actimel·lòfen.

Mireu que bé ens ho hem passat!!

imatge-1.JPG

imatge2.JPG

imatge3.JPG

iimatge4.JPG

imatge5.JPG

imatge6.JPG

2n ALIGUES I PINGÜINS VAN AL PALAU SANT JORDI!

El dia 22 d’abril varem anar al Palau St Jordi a ballar les dances que haviem assajat durant tot el trimestre. Vam ballar amb 5000 nens de totes les escoles de Barcelona. Aquesta activitat està organitzada per l’Ajuntament i es diu Dansa Ara.

porcellana.jpgcintes.jpg

2n ÀLIGUES I PINGÜINS ASSAGEN LES DANSES

Els pingüins i les àligues han assajat la dansa “la noia de porcellana”. Quines faldilles més xules han quedat, eh?

p3180141.JPGp3180146.JPG

1er PEIXOS I DOFINS

La classe dels peixos i dels dofins han provat un instrument nou que es diu boowhackers. Han tocat les notes de l’escala musical, és molt divertit!!

p3180134.JPGp3180137.JPG

AUDICIÓ: HISTÒRIA DEL JAZZ.

Els nois i les noies de cicle mitjà i superior han assistit a una audició de música de jazz. Els va agradar molt.

dscf0046.jpg

dscf0056.jpg

jazz.jpg

AUDICIÓ: EL PRÍNCEP AVORRIT.

Els nes i nenes d’educació infantil i cicle inicial vàrem veure una audició molt maca que ens explicava la història d’un príncep que s’avorria molt. Hi sortien un arpa, un acordió i un clarinet.

dscf0018.jpg       Que bé ens ho passavem!!

dscf0021.jpg      Mireu que macos que estan tots els intruments!!

CASAL D’AVIS

Casal d’avis

Els alumnes de 2n i 5è van a cantar nadales al casal d’avis.

DANSA DE LA MORT

imagen-024.jpg

Els nens i nenes de Diables i Geganters ballem la Dansa de la Mort al gimnàs de l’escola. Mireu la por que fem!

!imagen-023.jpg

mort3.jpg

Els nens i les nenes de Diables i geganters estem assajant la Dansa de la mort.

FESTA MAJOR DE LES CORTS

Els nens i les nenes de Castellers i Dracs hem anat avui a la Festa Major de Les Corts. Hem ballat unes danses molt maques i ens ho hem passat molt i molt bé, alguns nois de sisè ens han acompanyat i portaven en Galtones.

One thought on “Música