BENVINGUDA AL NOU CURS!

Benvinguts i benvingudes a un nou curs!
Novament ens esperen nous reptes i estem convençuts que el treball, la responsabilitat i el compromís amb la igualtat de drets i oportunitats ens faran millors persones.

Amb el desig que hàgiu passat un bon estiu i amb la il·lusió renovada per tal d’iniciar un nou curs, us esperem ben aviat!

fotos

ANEM AL COSMOCAIXA

El dia 25 de maig tots els nens i nenes d’educació infantil vam anar a “COSMOCAIXA”, un museu molt interessant en el que es pot experimentar i jugar. També vam visitar el bosc inundat.
A més, la nostra classe va fer l’activitat de “TOCA TOCA” i vam poder tocar un munt d’animals: estrelles de mar, eriçons, butifarra de mar, ratoní, milpeus, … i fins i tot una serp.
Ens ho vam passar molt bé.

EL NOSTRE PRIMER DIA A L’AULA D’INFORMÀTICA

Avui  ens han portat a un lloc de l’escola que no coneixíem. Hem pujat dos pisos i hem anat a una classe on hi havia molts ordinadors!! Cadascú de nosaltres tenia un i hem fet el joc dels pingüins de la  pàgina de l’Edu365. Hem treballat els colors.

Ens ha agradat molt!!

CONEIXEM A JOAN MIRÓ

Els nens i les nenes de la classe dels Lleons hem fet una activitat per conèixer a un artista anomenat JOAN MIRÓ. Vam saber de la seva vida, vam veure les seves obres i la seva manera de pintar. Després hem intentat pintat com ell.
Mireu quins artistes estan fets….

FEM LA MONA!!!!

Abans de les vacances de Setmana Santa els lleons i les lleones fan la seva primera mona a l’escola amb pa de pessic, melmelada i crema de cacau, per acabar, la van decorar amb lacasitos i figuretes de xocolata.
Mireu que maques van quedar.