El dia de la castanyada, vam anar a la classe dels nostres fillols de P4 per celebrar-la plegats. Ells ens van convidar a panellets d’ametlla i nosaltres els vam portar les castanyes que havien estat torrant els nens de 6è al matí. Vam passar una estona molt divertida. Aquí us deixem unes quantes fotos.
CASTANYADA AMB ELS NOSTRES FILLOLS DE P4
Leave a reply
