Jornada Portes Obertes de BATXILLERAT

Ja tenim la data de la Jornada de Portes Obertes Telemàtiques de Batxillerat per a famílies foranes (per alumnes que han cursat l’ESO en un altre institut).
Dia: Dimecres 28 d’abril del 2021
Hora: 18:00
Les famílies que estigueu interessades a assistir-hi podeu fer la inscripció a través del següent formulari:
En aquesta jornada telemàtica us presentarem tots els aspectes rellevants del nostre projecte educatiu i podrem resoldre els vostres dubtes i inquietuds sobre l’etapa educativa de batxillerat.
Publicat dins de Batxillerat | Deixa un comentari

Padlet Portes Obertes Virtuals

Us convidem a visitar el nostre Padlet de centre per conèixer les nostres activitats, els nostres projectes i les nostres sortides. En definitiva, per conèixer el nostre projecte educatiu.

Preinscripció d’ESO 2020-21

Properament començarà el període de preinscripció per a l’ESO.

La presentació sol·licituds serà del 17 al 24 de març. Podreu fer aquesta preinscripció a través de la següent pàgina web.

Us convidem a llegir atentament el document de Preinscripció 2021 que us vàrem mostrar a la Jornada de Portes Obertes Virtuals.

A continuació us enllacem el document amb el calendari de preinscripció:

Calendari de la preinscripció 2021

Oficines municipals d’escolarització

Publicació de l’oferta inicial de places

Gràcies per acompanyar-nos

Moltes gràcies per venir a les nostres Portes Obertes Virtuals 2021.

Més de 120 famílies avui ens heu visitat per conèixer el nostre projecte educatiu. Properament us donarem accés al nostre Padlet on hi podreu visualitzar amb calma alguns dels materials que us hem mostrat avui i d’altres, que per falta de temps, no hem pogut compartir.

Compartim amb tots vosaltres el núvol de paraules amb què ens heu descrit al final de la jornada de Portes Obertes.

Jornada de Portes Obertes ESO 2021

Ja tenim la data de la Jornada de Portes Obertes de l’ESO.
Serà el 3 de març a les 18:00h.
Les famílies que estigueu interessades a assistir-hi podeu fer la inscripció a través d’aquest formulari:
En aquesta jornada us presentarem tots els aspectes rellevants del nostre projecte educatiu i podrem resoldre els vostres dubtes i inquietuds.
Ben aviat podreu trobar informació del nostre dia a dia a la pàgina web de l’institut, que complementarà tot allò que us explicarem a la jornada de portes obertes.

Treballs de recerca 2021

Després de les vacances de Nadal els nostres alumnes de 2n de batxillerat presenten els seus treballs de recerca.  Aquest any les presentacions es faran públiques de forma telemàtica. Quins nervis!

Bon Nadal i feliç any 2021

Darrer dia de classe i activitats lectives

Benvolgudes famílies,

Dilluns 21 de desembre és l’últim dia de trimestre i es farà jornada continuada de matí.

Els alumnes entraran a l’institut seguint l’horari que us hem enviat a través de la plataforma Clickedu.

Els butlletins seran visibles al Clickedu i s’enviaran en format pdf per correu electrònic al llarg del matí del mateix dilluns.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos bones festes i dir-vos que ens retrobarem de nou dilluns 11 de gener, quan s’inicien les classes del 2n trimestre segons el darrer comunicat enviat pel Departament d’Educació.

Equip directiu

Preguntes freqüents sobre la tornada a l’escola

Us convidem a visitar regularment l’apartat d’informació per a les famílies del Canal Salut de la Generalitat de Catalunya.

Us adjuntem una infografia-mesures-salut-escola molt descriptiva i molt resumida de tots els principis bàsics que heu de tenir en compte aquest inici de curs.

També val la pena llegir molt atentament el document preguntes freqüents salut escola.

Ajuts del Ministeri d’Educació

Ja ha sortit la convocatòria d’ajuts individualitzats convocats per al curs 2020-2021 pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.
Termini per presentar les sol·licituds: del 9 d’agost al 30 de setembre de 2020
Trobareu tota la informació seguint el següent enllaç.