Portes obertes curs 2019-2020

Hores previstes d’arribada dels viatges

Esquiada de 1r ESO: sobre les 17:30 al Passeig Maragall

Intercanvi França de 3r ESO: a les 19:30 a l’estació de Sants

Comença l’esquiada 2019

Aquest dimecres 6 de febrer els alumnes de 1r d’ESO marxen tres dies a esquiar a les pistes de Port del Comte. Podreu seguir les notícies al Twitter del centre i a Formigueig Digital

Comença l’intercanvi de França 2019

Aquest dilluns 4 de febrer comença l’intercanvi de França. Un total de 21 alumnes de 3r d’ESO gaudiran d’aquest magnífic intercanvi amb alumnes francesos.

EL tren AVE marxarà a les 8:25 des de l’estació de Sants amb destinació Lyon.

Us recordem que podreu seguir les notícies d’aquesta expedició a través del nostre Twitter de centre i també des de la nostra revista Formigueig Digital.

Publicat dins de General, sortides | Deixa un comentari

Bon Nadal i un bon any 2019

Eleccions Consell Escolar

Com ja sabeu aquesta setmana celebrem  les votacions per escollir els representants del consell escolar.

Demà dimarts 27 de novembre, durant el  matí, serà el torn de les votacions de l’alumnat.

Per la tarda, a les 18:00, els pares i mares elegiran els seus representants.

Finalment, el dimecres 28 de novembre, seran elegits els representants del professorat i del sector PAS.

Us recordem el calendari de tot el procés electoral en el següent  enllaç.

Pares, mares, alumnat, professorat i membres del PAS, tots esteu cridats a participar!

Publicat dins de Consell Escolar | Deixa un comentari

Comunicació amb plataforma digital Clickedu

Hem detectat que algunes famílies no tenen actualitzades les dades de comunicació en el programa Clickedu i per aquest motiu els responsables legals no reben les notificacions d’absències i/o retards dels seus fills/es.

Us demanem que reviseu les vostres dades de Comunicació.

Us adjuntem la carta que ja vàrem lliurar als vostres fills/es el passat 29 d’octubre. S’han fet unes modificacions per incidir en la importància d’omplir les dades en l’apartat Comunicació.

Moltes famílies veu escriure el vostre email en apartat Responsable 1 o Responsable 2 però NO veu omplir l’apartat Comunicació.

EL SISTEMA CLICKEDU NOMÉS ENVIA NOTIFICACIONS SI TROBA DADES EN L’APARTAT COMUNICACIÓ

Instruccions CLICKEDU carta lliurada a les famílies 29 octubre REVISADA

Publicat dins de Clickedu, General | Deixa un comentari

Reunions d’inici de curs 2018-19

La setmana passada vàrem realitzar les reunions d’inici de curs de 1r i 2n d’ESO.   Recordeu que aquest curs la comunicació escola-família es farà a través de la plataforma digital Clickedu. Per aquest motiu és molt important que totes les famílies tingueu el vostre usuari i les contrasenyes pertinents.

Us recomanem que llegiu atentament les instruccions per a poder accedir a aquest programa informàtic.

Recordatori de reunions de pares d’inici de curs:

3r d’ESO: dilluns 17 de setembre a les 18:30                                                                                    4t d’ESO: dimarts 18 de setembre a les 18:30

1r de Batxillerat: dimarts 25 de setembre a les  18:30                                                                   2n de Batxillerat : dimecres 26 de setembre a les 18:30

Inici de classes del curs 2018-19

Us recordem que el dimecres 12 de setembre els alumnes d’ESO han de venir a l’institut ja que es farà l’acollida d’inici de curs, activitats de tutoria i comunicació de les matèries optatives.                                                                                                                                                                             1r ESO: de 9.30 a 12:00  h                                                                                                                    2n , 3r i 4t ESO: de 10:00 a 12:00 h

L’inici de les classes d’ESO serà el dijous 13 de setembre a les 8:00.

Pel que fa al Batxillerat tingueu en compte que el dia d’acollida és el 14 de setembre

1r Batxillerat: de 10:30 a 12:30                                                                                                          2n Batxillerat: de 11:00 a 12:00

L’inici de classes de BATXILLERAT serà el dilluns 17 de setembre a les 8:00

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Ajuts individualitzats convocats pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu. Modalitats dels ajuts:

• Ajuts i subsidis per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorn greu de conducta.
  • Ajuts per a programes complementaris a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associada a altes capacitats.

Termini per presentar la sol·licitud: del 15 d’agost al 27 de setembre de 2018

Més informació al següent enllaç