Jornada de Portes Obertes ESO 2021

Ja tenim la data de la Jornada de Portes Obertes de l’ESO.
Serà el 3 de març a les 18:00h.
Les famílies que estigueu interessades a assistir-hi podeu fer la inscripció a través d’aquest formulari:
En aquesta jornada us presentarem tots els aspectes rellevants del nostre projecte educatiu i podrem resoldre els vostres dubtes i inquietuds.
Ben aviat podreu trobar informació del nostre dia a dia a la pàgina web de l’institut, que complementarà tot allò que us explicarem a la jornada de portes obertes.

Treballs de recerca 2021

Després de les vacances de Nadal els nostres alumnes de 2n de batxillerat presenten els seus treballs de recerca.  Aquest any les presentacions es faran públiques de forma telemàtica. Quins nervis!

Bon Nadal i feliç any 2021

Darrer dia de classe i activitats lectives

Benvolgudes famílies,

Dilluns 21 de desembre és l’últim dia de trimestre i es farà jornada continuada de matí.

Els alumnes entraran a l’institut seguint l’horari que us hem enviat a través de la plataforma Clickedu.

Els butlletins seran visibles al Clickedu i s’enviaran en format pdf per correu electrònic al llarg del matí del mateix dilluns.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos bones festes i dir-vos que ens retrobarem de nou dilluns 11 de gener, quan s’inicien les classes del 2n trimestre segons el darrer comunicat enviat pel Departament d’Educació.

Equip directiu

Preguntes freqüents sobre la tornada a l’escola

Us convidem a visitar regularment l’apartat d’informació per a les famílies del Canal Salut de la Generalitat de Catalunya.

Us adjuntem una infografia-mesures-salut-escola molt descriptiva i molt resumida de tots els principis bàsics que heu de tenir en compte aquest inici de curs.

També val la pena llegir molt atentament el document preguntes freqüents salut escola.

Ajuts del Ministeri d’Educació

Ja ha sortit la convocatòria d’ajuts individualitzats convocats per al curs 2020-2021 pel Ministeri d’Educació i Formació Professional per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu.
Termini per presentar les sol·licituds: del 9 d’agost al 30 de setembre de 2020
Trobareu tota la informació seguint el següent enllaç.

Proves extraordinàries setembre de 1r de Batxillerat

Ja podeu consultar els horaris de les proves extraordinàries de 1r de batxillerat previstes per al 2 i 3 de setembre de 2020. Seguiu l’enllaç al nostre Sites Públic.

Llistat alumnes assignats ESO curs 2020-2021

Llistat alumnes assignats ESO curs 2020-2021:

Llistat alumne assignat ESO

Llistat de llista d’espera ESO

Ajuts de menjador escolar

L’alumnat de P-3 a 4t d’ESO escolaritzat en centres públics i concertats de famílies amb ingressos per sota dels llindars establerts a la convocatòria pot sol·licitar l’ajut individual de menjador a través del seu centre educatiu. A la ciutat de Barcelona aquests ajuts són gestionats pel Consorci d’Educació de Barcelona, mitjançant convocatòria pública.

Les sol·licituds es presentaran a través d’un formulari telemàtic adreçat a l’alumnat que estigui matriculat o preinscrit per al curs 2020-2021, en dos períodes de sol·licituds:

• Període de sol·licituds de juny 2020: entre el 23 de juny i el 9 de juliol, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 10 de juliol.
  • Període de sol·licituds de setembre 2020: entre el 7 i el 20 de setembre, ambdós inclosos. El termini per presentar les sol·licituds signades al centre amb documentació, si escau, és fins al 23 de setembre.
  • Un cop finalitzats els períodes de juny i setembre, s’estableix un període obert de presentació de sol·licituds per atendre situacions sobrevingudes i per a l’alumnat de nova incorporació.

Trobareu tota la informació a la pàgina web del Consorci d’Educació de Barcelona.

Llibres de text curs 2020-21

El llistat de llibres de text per al curs 2020-21 el trobareu a la carpeta corresponent del nostre Site públic.

Si participeu en el programa de socialització de llibres que organitza l’AMPA recordeu que de l’1 al 15 de juliol és quan haureu de fer la comanda. Us convidem a llegir amb atenció la pàgina web de l’AMPA on es descriu de forma molt detallada tot el procediment.

Publicat dins de AMPA, socialització llibres | Deixa un comentari