EL COS HUMÀ 2n

Els nens i les nenes de 2n estem fent el projecte del cos humà i el pare de la Lucia Morillo, que és infermer, el passat divendres 13 de maig, ens ha vingut a explicar moltes coses. Li hem pogut fer preguntes i ens ha aclarit dubtes que teníem. També ens ha portat molt material del que es fa servir en un hospital per a curar el nostre cos i ens ha ensenyat a embenar i enguixar els braços. Ha estat molt interessant i divertit. Gràcies, David!

LET’S CLEAN UP

Holaaaa famílies,

Avui us volem explicar una activitat que hem realitzat tota l’escola en defensa i protecció del nostre entorn. Aquesta és una acció que es realitza a tota Europa i és per concienciar-nos de la quantitat de residus que llencem a la natura.

Nosaltres vam sortir el dimarts 3 de maig a netejar els voltants del pavelló municipal, separant el paper i plàstic del rebuig. Déu n’hi do la brutícia que hi vam trobar i això que hi ha moltes papereres.

Després d’esmorzar, volíem arribar-nos al camp de futbol que hi ha al costat del jardí de les monges, però la pluja no ens ho va permetre. Així, doncs, vam tornar a l’escola i vam compartir els nostres pensaments.

Aquí us deixem algunes fotos de la jornada.

EL MILLOR RESIDU ÉS EL QUE NO ES GENERA

SORTIDA A MOLLÓ PARC

Holaaaa,

El dijous 28 vam anar a Molló Parc. Va ser una sortida xulíssima. Vam poder veure, de ben a prop, els animals que hi viuen allà. Ens van explicar moltes coses, però el que vam entendre molt bé és que els animals del parc són IRRECUPERABLES, això vol dir que no poden tornar a la natura, perquè no sobreviurien.

Des d’aquí volem donar les gràcies a totes les persones que s’esforcen per tenir cura de la natura (animals, plantes, …). Si no cuidem, protegim i defensem el nostre planeta, nosaltres tampoc sobreviurem.

TODO LO QUE LE OCURRA A LA TIERRA, LE OCURRIRÁ A LOS HIJOS DE LA TIERRA (Jefe indio Seattle)

SANT JORDI

Hola famílies,

Us volem explicar com hem celebrat Sant Jordi, aquesta diada tan especial d’estimació i cultura.

Començarem pels nens i nenes de primer. Al matí vam estar confegint uns titelles de pal. Cada infant va triar el personatge que més li va agradar. Després del pati vam anar a la biblioteca. Allà, la Mariona ens va preparar un racó ben confortable. L’Eva ens va llegir un conte i després vam estar remenant la selecció de llibres que havia fet la Mariona. Més tard vam anar a veure la parada dels avis i vam jugar una estona a l’oca que han fet junt amb els alumnes de 3r.

Per la tarda vam fer teatre de titelles amb els nostres personatges.

Els nens i nenes de segon vam elaborar un punt de llibre preciós. Després vam anar a la biblioteca on la Margarita ens va llegir un llibre molt divertit. A la tarda vam estar jugant a classe

DIJOUS LLARDER

Hola famílies,

El dia 24 de febrer vam celebrar Dijous Llarder. Al matí vam anar al Jardí de les Monges amb els nens, nenes i mestres d’Educació Infantil.

Ens agrada molt aquest lloc perquè podem jugar a moltes coses. Ens ho vam passar molt bé amb els nostres companys d’Infantil.

Els nens i nenes de 2n van anar a la piscina. Però per la tarda, ens vam ajuntar tots (E.I i C.I) al pati i ens ho vam passar súper bé ballant i cantant les cançons d’en Jaume Barri.

Va ser un dia FANTÀSTIC!

COLÒNIES A BIGUES I RIELLS

Hola famílies,

Ens ho estem passant pipa. Ens agraden molt les colònies.

Avui hem fet un mocador de pirata i un pedaç per l’ull. Hem anat a veure els animals de la granja. Hem fet activitats a dins un vaixell (contestar preguntes, buscar coses, …). També ens ha vingut a veure un pirata i ens ha dit que hi ha un mapa del tresor, però que està dividit en 6 trossos amagats per la casa i els hem de buscar.

Aquesta tarda hem ballat i després de sopar farem jocs de nit.

Lucia G (2n) i Laura P (1r)

COLÒNIES 21-22

DIA INTERNACIONAL DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA

Hola famílies,

Ahir diumenge 30 de gener va ser el Dia Internacional de la Pau i la NO violència.

Avui, a classe, hem parlat, reflexionat, compartit, … i hem  fet algunes activitats per a commemorar un dia tan important.

Us deixem un recull de les activitats.

SÍ a la PAU, NO a la violència

PUNT I FINAL AL PROJECTE: “EL POBLE”

Hola famílies,

Durant el primer trimestre hem estat cercant informació i reunint dades per donar resposta a una pregunta que ens va plantejar l’avi Pere. Segur que els vostres fill i filles us han parlat d’això.

Un cop resposta la pregunta PER QUÈ FEM OBRES A L’ESCOLA? Ens hem adonat que no teníem cap mitjà per comunicar-li la solució. És per això que hem fet un telenotícies per poder explicar, a ell i a tots vosaltres, la feina que hem fet.

Esperem que us agradi.

TELENOTÍCIES ALUMNES DE 1r.