ANÀLISI DE DOS BLOCS

1- He entrat al bloc d’infantil del ceip Pau Romeva. L’he trobat molt ben fet i molt interessant, doncs a més d’obtenir idees bones , m’he adonat que està actualitzada de fa ben poquet, doncs ja hi apareixen coses de la castanyada. Hi ha diferents activitats realitzades pels nens i nenes i els enllaços són interessants, sobretot m’ha agradat l’enllaç sobre la infomàtica a infantil i la dels jocsweb. Aquesta escola té un bon bloc. Els felicito.

2. El bloc de mestre a mestre també és molt interessant. Hi ha molts recursos, enllaços i idees molt bones.  A través d’aquest bloc, vaig entrar al de la Roser Agustí. M’hi vaig estar una bona estona mirant aquest bloc, doncs dona moltes idees per treballar molts àmbits. A més a través del seu bloc també vaig treure altres direccions interessants per obtenir informació o material  per treballar amb els meus alumnes.

Durant aquest dies he mirat d’entrar a forces blocs, i n’hi ha que estan molt i molt bé. Com que mai havia anat a cap bloc, he quedat ben parada de la bona utilitat que es pot fer. A l’escola ja estem engrescades per tal de fer-ne un i que cada nivell  pugui penjar les seves coses.