Hola a tots i totes
Us faig un resum de les pràctiques que hem anat treballant al llarg de l’avaluació:
- Pràctica 1: Creació d’estils amb el Word: Creació d’estils per als títols i al text del document i aplicar-los, esborrar tots els caràcters que sobrin (intros i espais), insertar salts de seccions, crear un índex del document (Taula de contingut), posar capçaleres i peus de pàgina a cada secció i una portada.
- Pràctica 2: Plantilla de word per fer treballs: Amb seccions i estils personals per agilitzar l’edició de treballs d’altres assignatures.
- Pràctica 3: Taula del maquinari de l’ordinador del cole i del de casa vostra.
- Pràctica 4: OPTATIVA: Plantilla per fer respondre exercicis a classe: per exemple un parell d’estils per ennunciats i per respostes.
- Pràctica 5: Taula amb característiques de diferents Sistemes operatius: nom Sistema operatiu, fabricant, creador, any de la presentació, preu, processadors que admet i sistema d’arxius.
- Pràctica 6: Taula de distribucions de Linux: Nom de la distribució, web oficial, una foto del logo amb títol i nota al peu indicant el lloc web d’on s’ha tret la foto, nucli que fa servir.
- Pràctica 7: Taula amb la comparativa de les distribucions educatives de Linux a les diferents Comunitats Educatives: Nom, última versió, any d’inici del projecte, Administració que la subvenciona, web oficial, Nucli (Kernel) que fa servir i algunes aplicacions educatives que inclou.
- Pràctica 8: Arxiu de Writer (Openoffice). Tema: Diferències entre Writer i Word
- Pràctica 9: Presentació de diapositives amb Openoffice. Tema: Qui sóc jo?
- Pràctica 10: OPTATIVA: Presentació de diapositives amb Openoffice. Tema: El meu currículum vitae.
- Pràctica 11: Arxiu de Writer (Openoffice): Tema: Primeres impressions de les aplicacions del LINKAT 2.0 i comparativa entre aplicacions de Windows i de Línux