TALLERS I SORTIDES 2012 ( 2n i 3r Tr.) P5

ATENCIÓ!

AVUI ACABA EL TERMINI DEL PAGAMENT DE LES SORTIDES DEL 2n I 3r TRIMESTRE I TENIM MOLTS POQUETS RESGUARDS; SI DILLUNS NO TENIM COM A MÍNIM 45 S’HAURÀ D’ANUL.LAR LA SORTIDA DE CANYELLES.

ANIMEU-VOS!!

US DEIXEM AQUÍ LES DADES PER FER EL PAGAMENT

TALLERS I SORTIDES 2012 P5
1.- 28 de novembre de 2011 , Taller del CRIC CROC els TrapellesLLOC: L’escola (ja s’ha fet però no està pagat)     1 €
2.- 22 de març de 2012, Taller dels Petits Gurmets,LLOC: Aula de la Regidoria de Serveis Socials i Salut 3 €
3.- 18 d’abril de  2012 Excursió LLOC: EL PINAR ( CANYELLES)

ACTIVITAT: Taller d’ASTRONOMIA

TOTAL     25€

Cal que passeu per la Caixa del Penedès de l’Avgda de Cubelles nº 50 abans del dilluns 5 de març  i ingresseu els 25 € a la llibreta de”P-5″. Nº 2081-0098-15-0000027258  CODI 148925.

Instruccions que cal seguir per a fer el pagament:

1. Introduir la targeta o la llibreta al caixer (no hi ha despeses ni comissions).
  2. Prémer l’opció ALTRES OPCIONS.
  3. Triar l’opció PAGAMENTS A TERCERS.
  4. Número secret i CONTINUAR.
  5. Marcar el CODI de nivell i CONTINUAR.
  6. Confirmar. Prémer tecla Sí.
  7. TRIAR L’ IMPORT A PAGAR (o prémer ALTRES IMPORTS per introduir la quantitat exacta a pagar
  8. POSAR EL NOM i COGNOMS DE L’ALUMNE/A.
  9. RETIRAR EL RESGUARD.

10.   ENTREGAR EL RESGUARD on hi ha el nom de l’alumne/a a la mestra-tutora corresponent.

RESPECTEU EL PERÍODE DE PAGAMENT.

EN CAS DE NO ARRIBAR AL MÍNIM NECESSARI DE PLACES, LA SORTIDA DE CANYELLES S’HAURIA D’ANUL·LAR. ATENTAMENT

L’equip d’Educació Infantil