P3 –

FANTASY PARK

Mireu que bé ens ho hem passat al Fantasy Park

AMBIENT TRUETA

A l’ambient Trueta hem experimentat amb aigua, hem fet bombolles de sabó, experimentat amb boles d’aigua de colors i hem jugat amb animals marins.

Mireu que bé ens ho hem passat

COLÒNIES

Les nostres primeres colònies a Castell de l’Areny. Ens ho hem passat molt bé.

AMBIENT TRUETA

A l’ambient Trueta hem experimentat amb yogur, gelatina i llet amb colorant. Hem gaudit amb les diferents textures i ens ho hem passat molt bé.

FEM MÚSICA

LES NOTES MUSICALS PUJAN COM QUAN NOSALTRES HO FEM PER UNA ESCALA.

SI CLIQUEU EN LA IMATGE

PODEU FER PERCUSIÓ AMB EL COS, RECORDEU PRIMER AMB EL NOM, NOM I COGNOM, ELS DELS PARES, ELS DELS AMICS,….

I ARA REPASSEM QUAN UN SO ÉS FORT O FLUIX

JUGUEM AMB LES MATES

Si cliqueu la imatge podeu jugar a diferents jocs matemàtics

COMPREM I PLANTEM FLORS

En el nostre projecte de les Flors, hem anat a comprar flors i després les hem plantat al nostre pati. Ja tenim el nostre jardí!!!, ara l’hem de cuidar.

Mireu les fotos i un video

AUDICIÓ DE TUBA

Hem fet una audició de tuba, hem aprés les seves parts i ens ho hem passat molt bé. Si cliqueu la imatge podreu veure les fotos.

GINCANA

Tots els nens i nenes hem participat a una gincana d’hàbits saludables. Ens ho hem passat molt bé fent les diferents proves

PINTEM AMB XOCOLATA

El Conillet de Pasqua ens ha deixat xocolata desfeta i hem pintat amb ella. També l’hem tastat, era boníssima!!!

TRUETA I XOCOLATA

A l’ambient Trueta hem fet un tast de xocolates, negre, blanca, amb llet i xocolata en pols. Després de tastar-les hem pogut experimentar amb totes elles.

Mireu que bé ens ho hem passat.

VIDEO JANE GOODALL

Mireu el video que hem fet de la Jane Goodall, que era una antropòloga britànica que li agradaven el ximpanzés.

TALLER DE MIRÓ

AVUI HEM FET UN TALLER DE MIRÓ I TOT I QUE JA SABIEM MOLTES COSES, AVUI HEM APRÉS MOLTES MÉS.

PRIMER ENS HAN EXPLICAT UN CONTE DEL JOAN MIRÓ, DESPRÉS HEM ESTAMPAT LES NOSTRES MANS I HEM FET REGALIMS AMB PINTURA. TAMBÉ HEM FET UNS PUZZLES DE QUADRES DE MIRÓ

COM QUE TAMBÉ FEIA ESCULTURES HEM CREAT LA NOSTRA PRÒPIA ESCULTURA.

DESPRÉS, AMB UN PARACAIGUDES HEM JUGAT AMB ELS COLORS QUE LI AGRADAVEN A MIRÓ.

I PER ACABAR HEM FET UN TAPÍS.

ENS HO HEM PASSAT SUPER BÉ!!!

CARNAVAL 2021

JA HA ARRIBAT EL CARNAVAL, ELS EMISARIS DEL REI CARNESTOLTES ENS HAN DONAT LES CONSIGNES DEL QUE HEM DE FER DURANT AQUESTA SETMANA.

DIMARTS 9/02 – UN CAP DIVERTIT

DIMECRES 10/02 – ANEM AMB PIJAMA

DIJOUS 11/02 – UNA SABATA DIFERENT I ESMORZEM TRUITA I BOTIFARRA D’OU

DIVENDRES 12/02 – TALLERS DE CARNAVAL

TIÓ

Avui quan hem arribat a classe, el Tió havia marxat, ens hem espantat una miqueta, però al cap d’una estona hem rebut una trucada, era el Tió!!!!, i ens ha dit que com que li feia mal la panxa havia marxat i que l’haviem de buscar. Després d’anar a buscar-lo, l’hem trobat al nostre menjador.  Li hem picat i li hem cantat la cançó i ens ha cagat molts turrons que ens hem menjat per esmorçar.

TALLERS DE NADAL

Hem fet tallers de Nadal, hem elaborat un portatovallons, amb pintura, purpurina, gomets,… Ens ha quedat molt xulo.

SORTIDA NADAL

Avui hem anat a Can Comamala i mirant el pessebre ens hem trobat un Tió per la classe, ara li hem de donar de menjar molt.

PSICO

Divendres fem psico i treballem amb diferents materials, matalassos, pilotes, teles,… Ens agrada molt i ens ho passem molt bé.

Mireu els videos

FEM AMBIENTS

Mireu que bé ens ho passem fent ambients a la tarda. Fem Pompeu i Pitàgores, a on treballem aspectes matemàtics i lingüístics, també fem Creative Space a on treballem aspectes artístics, l’ambient Trueta a on experimentem amb diferents materials i també fem Minimons, aquests dies els Minimos de la muntanya, la platja i el bosc.

CASTANYADA

Avui hem celebrat la Castanyada a l’escola, una castanyada especial i diferent, però malgrat això ens ho hem passat molt bé. Ens hem disfressat de castanyeres i castanyers, hem esmorzat el nostre esmorzar de la tardor, hem fet mandales de tardor que hem penjat a les finestres, hem fet tallers de la castanyada i hem creat la nostra Senyora fulla. A la tarda hem vist, on line, la representació del conte de la castanyera que ens ha fet la classe de 2n. Fins i tot ens ha trucat la Castanyera!!!!

Hem gaudit moltíssim.

Mireu les fotos.

COMENCEM EL CURS

Ja hem començat l’escola, ens estem adaptant i ens ho estem passant molt bé.