P3 –

TIÓ

Avui quan hem arribat a classe, el Tió havia marxat, ens hem espantat una miqueta, però al cap d’una estona hem rebut una trucada, era el Tió!!!!, i ens ha dit que com que li feia mal la panxa havia marxat i que l’haviem de buscar. Després d’anar a buscar-lo, l’hem trobat al nostre menjador.  Li hem picat i li hem cantat la cançó i ens ha cagat molts turrons que ens hem menjat per esmorçar.

TALLERS DE NADAL

Hem fet tallers de Nadal, hem elaborat un portatovallons, amb pintura, purpurina, gomets,… Ens ha quedat molt xulo.

SORTIDA NADAL

Avui hem anat a Can Comamala i mirant el pessebre ens hem trobat un Tió per la classe, ara li hem de donar de menjar molt.

PSICO

Divendres fem psico i treballem amb diferents materials, matalassos, pilotes, teles,… Ens agrada molt i ens ho passem molt bé.

Mireu els videos

FEM AMBIENTS

Mireu que bé ens ho passem fent ambients a la tarda. Fem Pompeu i Pitàgores, a on treballem aspectes matemàtics i lingüístics, també fem Creative Space a on treballem aspectes artístics, l’ambient Trueta a on experimentem amb diferents materials i també fem Minimons, aquests dies els Minimos de la muntanya, la platja i el bosc.

CASTANYADA

Avui hem celebrat la Castanyada a l’escola, una castanyada especial i diferent, però malgrat això ens ho hem passat molt bé. Ens hem disfressat de castanyeres i castanyers, hem esmorzat el nostre esmorzar de la tardor, hem fet mandales de tardor que hem penjat a les finestres, hem fet tallers de la castanyada i hem creat la nostra Senyora fulla. A la tarda hem vist, on line, la representació del conte de la castanyera que ens ha fet la classe de 2n. Fins i tot ens ha trucat la Castanyera!!!!

Hem gaudit moltíssim.

Mireu les fotos.

COMENCEM EL CURS

Ja hem començat l’escola, ens estem adaptant i ens ho estem passant molt bé.