Tot Circ

Avui els nens i nenes de P4 i P5 hem passat un dia fantàstic al circ. Després d’esmorzar hem vist un espectacle molt divertit amb el pallasso Tasta Circ, i en acabar hem fet un munt d’activitats per aprendre a fer equilibris, malabars, salts… Ens ho hem passat súper bé!!!

CARNAVAL!

AQUESTA TARDA ENS HO HEM PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ! ENS HEM DISFRESSAT I HEM BALLAT LES DANSES DE LES CLASSES. TAMBÉ HEM FET UN VÍDEO PER COMPARTIR-HO AMB TOTHOM

HEM VISITAT LA BIBLIOTECA ELENA O’CALLAGHAN

Durant la setmana passada els alumnes d’educació infantil van anar a la biblioteca de la escola.

Els alumnes de P-3 van gaudir molt coneixent aquest espai de l’escola.

La Dolça es va presentar i les normes els va ensenyar.

Els infants de P-4 i P-5  ja  coneixien el lloc ,

es van retrobar amb ella a traves del joc.

Els va agradar molt el memori i un joc tipus “oca” que la mascota els va preparar.

Si ens voleu mirar,

sobre la Dolça podeu clicar.

CONCERT DE NADAL

Estimades famílies, us compartim el vídeo del concert de Nadal d’infantil. És una mica diferent, com tantes altres coses aquest any, sobretot perquè el nostre públic incondicional us trobeu darrera la pantalla… Però igualment desitgem de tot cor que us agradi!

Bones festes!

TROBADA INICI DE CURS

El passat 23 de Setembre ens vam trobar virtualment. Aquí podeu accedir a la presentació PPT P-4

La presentació que us van oferir el dilluns 28 de setembre en la reunió de P-5 la podeu visualitzar aquí PPT P-5

Clickant a PPT P-3 trobareu la presentació que vam compartir el dimarts 29 de Setembre amb les famílies de la classe dels micos

BENVINGUDES I BENVINGUTS AL CURS 2020-21

DIVENDRES 19: FESTA DE L’ESCUMA!

Ha arribat l’últim dia d’escola i… no podia faltar la tradicional festa de l’escuma!!

Us animeu?

Com a extra us deixem aquesta altra idea, també bastant refrescant: pintar amb gel

Aigua + tempera o colorant alimentari + congelador = una estona divertida pintant!

DIJOUS 18: JOCS D’AIGUA

Us deixem aquests dos enllaços amb unes idees per fer transvasament d’aigua, els encantarà!

Si us animeu també podeu jugar a “sura o no sura?” Busqueu diferents objectes per casa i pregunteu: s’enfonsarà o surarà? Què penses que passarà? I després cap a la galleda a  fer les proves…. S’ho acostumen a passar molt bé amb aquest joc!

DIMECRES 17: JOCS DE PESCA

Us donem unes idees per jugar a pescar dins de casa…

Amb materials que es puguin mullar (gomaeva, plàstics durs… ) feu formes de peixos i enganxeu un clip. Feu la canya amb un pal, un cordill, un imant lligat a la punta i… llestos per pescar!! Ho podran fer tant en un recipient amb aigua com al terra.

I si fem una mica de psicomotricitat fina pescant taps amb uns pals o un escorredor? I si no tenim pals…. (o si sí) ficar els peus a l’aigua també pot ser una idea molt refrescant!!!

DIMARTS 16: MOVEM L’ESQUELET!

Aquí us deixem unes quantes cançons del mar per fer-vos ballar!