HAN ARRIBAT ELS TIONS!

AVUI HEM SENTIT UN TERRABASTALL AL PATI I NO ENS HEM POGUT ESTAR D’ANAR A VEURE QUE HI PASSAVA. DONCS VEUREU: HAN ARRIBAT ELS TRES TIONS D’INFANTIL!!! ELS HEM RECOLLIT I ELS HEM PORTAT A CADA CLASSE. COM QUE SEGUR QUE TENIEN FRED, ELS HEM TAPAT AMB UNA MANTA. AH! I HEM RECORDAT QUE ELS HEM DE DONAR MENJAR. AIXÍ, QUAN ELS FEM CAGAR, TINDREM UNS PETITS REGALS PER A TOTHOM.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JA TENIM LES MASCOTES DE LES CLASSES!

Ja han arribat les nostres mascotes!! Mireu quina alegria vam tenir quan les vam desembolicar. Estan a punt per a visitar totes les cases dels nens i nenes d’infantil.

I3 el SOL i la LLUNA          I4 el PLANETA MART               I5 l’ESTRELLA

I5 SOM LA CLASSE DE LES ESTRELLES

TROBADA FAMÍLIES I5

US COMPARTIM LES INFORMACIONS DE LA TROBADA AMB LES FAMÍLIES D’I5 CORRESPONENT AL CURS 2023-24 (cliqueu a la imatge i veureu les diapositives en forma de vídeo; per a llegir-les amb calma, aneu prement la pausa)

TROBADA FAMÍLIES I3

US COMPARTIM LA INFORMACIÓ SOBRE LA TROBADA AMB LES FAMÍLIES D’I3 CORRESPONENT AL CURS 2023-24 (cliqueu a la imatge i veureu les diapositives en forma de vídeo; per a llegir-les amb calma, aneu prement la pausa)

TROBADA FAMÍLIES I4

US COMPARTIM LES INFORMACIONS DE LA TROBADA AMB LES FAMÍLIES D’I4 PER CURS 2023-24 (cliqueu a la imatge i veureu les diapositives en forma de vídeo; per a llegir-les amb calma, aneu prement la pausa)

I3: SOM LA CLASSE DEL SOL I DE LA LLUNA

DURANT ELS PRIMERS DIES D’ESCOLA, I DESPRÉS DE L’ADAPTACIÓ, HEM DECIDIT QUE SOM LA CLASSE DEL SOL I DE LA LLUNA.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

És amb gran alegria i il·lusió que us donem la benvinguda a l’escola. Estem emocionades d’iniciar aquest meravellós curs amb les vostres petites grans estrelles d’I3, I4 i I5 i amb vosaltres, les famílies, que sou una part fonamental del nostre projecte educatiu.

A l’escola Sant Jordi, tenim un compromís profund amb l’educació dels més petits. Creiem fermament que la infància és una etapa màgica i vital per a la construcció del coneixement, les habilitats i els valors que els acompanyaran al llarg de les seves vides. Així, els principals eixos del nostre projecte educatiu estan dissenyats per oferir una experiència d’aprenentatge completa, equilibrada i ajustada a les necessitats del segle XXI.

Aprendre per projectes i jugant

Educació Inclusiva

Tecnologia Responsable

Aprenentatge Cooperatiu

Desenvolupament Personal i Emocional

Aprenentatge integrat de continguts en anglès (AICLE)

Participació de les famílies

Estem segures que aquest camí serà ric en aprenentatges, descobriments i moments meravellosos. Juntes, com a comunitat, construirem les bases per a un futur brillant per la nostra canalla.

Una vegada més, us donem la més cordial benvinguda a l’escola. Som una gran família i estem emocionades d’iniciar aquesta jornada de creixement, aprenentatge i amistat. Estem aquí per ajudar a créixer, somriure i brillar!

Amb afecte Neus, Patrícia, Raquel, Bego, Ms Ginger, Merche, Cristina i Jesús.

EL BATEC DEL BOSC

Hem començat aquesta setmana amb una activitat molt especial: al gimnàs de l’escola hem fet d’espectadors de l’obra “El batec del bosc”. Ens ha agradat molt la història i les audicions, i hem après el secret de la música…

HEM TROBAT EL TIÓ!

Aquest matí després de sentir uns cops molt forts hem notat olor de fusta màgica… I hem sortit a buscar el Tió per l’escola. Hem seguit pistes i petjades pel pati, i finalment cada classe n’ha trobat un, estaven ben amagats!