Monthly Archives: gener 2019

EL DIA DE LA PAU A L’ESCOLA JOAQUIM RUYRA (30-01-2019)

Dimecres, 3o de gener, vam celebrar el dia de la Pau a l’escola. Vam fer dos cartells: un amb el símbol de la Pau i l’altre amb un colom (el coom de la Pau). Al llarg del matí vam penjar els missatges per la Pau que haviem fet a la classe i després vam sortir el pati on vam poder jugar al nostre pati de sempre, però també al pati dels grans. Tots els nens i nenes de l’escola vam poder gaudir d’una jornada molt especial especial compartint els patis i jugant…grans amb petits i petits amb grans. Un bon exemple de que la Pau és important en el nostre dia a dia.

EL DIA DE LA PAU A L’ESCOLA JOAQUIM RUYRA (30-01-2019) – (FOTOS)

P3 HA ANAT A LA LUDOTECA (22-01-2019)

El passat dimarts 22 de gener, els nens i nenes de P3 vam poder gaudir d’un matí ben especial. Era la primera vegada que anàvem en autocar d’excursió i vam passar un matí jugant a la ludoteca. on ens estàven esperant la cuineta, les nines, els cotxes, els potatos i un munt de joguines més per poder jugar amb elles. Va ser un matí molt divertit!!!

P3 HA ANAT A LA LUDOTECA (22-01-2019) – (FOTOS)

ELS REIS TAMBÉ VAN PASSAR PER L’ESCOLA (08-01-2019)

Quina sorpresa van tenir els nens i nenes d’educació infantil del Joaquim Ruyra!! El primer dia després de les vacances de Nadal es van trobar al mig del vestíbul una mena de muntanya tapada amb una manta. Mica en mica van anar descobrint que els reis de l’orient havien passat també per l’escola i havia deixat alguns regals per totes les classes. Quina il·lusió que els va fer!!!

ELS REIS TAMBÉ VAN PASSAR PER L’ESCOLA (08-01-2019) – (FOTOS)