CARNESTOLTES 2020 A EDUCACIÓ INFANTIL

Carnestoltes ha arribat i per l’escola ja ha passat.
Una setmana plena d’activitats: hem fet tallers de carnestoltes i d’hivern, hem visitat a Sa Majestat el Rei Carnestoltes, hem celebrat el dijous gras i ens hem divertit preparant un esmorzar divertit i després l’hem gaudit, i també ens hem disfressat. Una setmana moooolt divertida.

CARNESTOLTES 2020 A EDUCACIÓ INFANTIL – (FOTOS)

MÉS ACTIVITATS DELS NENS I NENS D’EDUCACIÓ INFANTIL (16-02-2020)

Diferents activitats formen part del dia a dia de la nostra escola: fem àmbits (fem fang, treballem amb aigua , sucre i guix, fem traç creatiu i divertit), treballem l’hivern, pintem aigua amb retoladors i paper absorbent, treballem en equip i fem jocs matemàtics, gaudim de les sessions de psicomotricitat…el dia passa volant fent escola cada dia!!

MÉS ACTIVITATS DELS NENS I NENS D’EDUCACIÓ INFANTIL (16-02-2020) – (FOTOS)

LAND ART AMB ELS I LES ARTISTES D’EDUCACIÓ INFANTIL DE L’ESCOLA

L’art natura, land art en anglès, “art de la terra” és un moviment artístic que sorgí a finals dels anys 60 i principis dels 70, en el qual el paisatge i l’obra es troben inextricablement relacionats. Es refereix també a un art creat en la natura, utilitzant materials naturals com pedres, fulles o terra (Robert Smithson l’anomenà Earthworks (‘treballs de la Terra’)). Aquest curs i gràcies a la mestra Lorena, els nens i nenes d’educació infantil de la nostra escola estan gaudint molt d’aquesta activitat i s’ho passen molt bé.

LAND ART A EDUCACIÓ INFANTIL (FOTOS)

REBUDA DEL TIÓ, FEM CAGAR EL TIÓ I ESMORZAR COL·LECTIU DE NADAL

Un any més el tio va venir a l’escola…aquest any com que feia molt de vent va aparèixer al vestíbul. El vam rebre i cuidar durant uns dies com mana la tradició i finalment li vam picar i va cagar regals per a tots els nens i nenes de l’educació infantil. Després vam celebrar el final de trimestre amb un esmorzar de Nadal col·lectiu.

REBUDA DEL TIÓ, FEM CAGAR EL TIÓ I ESMORZAR COL·LECTIU DE NADAL (FOTOS)