CARNAVAL 2021 A EDUCACIÓ INFANTIL

Tot i que aquest curs ha estat una mica diferent, ens ho hem passat molt bé durant la setmana de Carnestoltes. Primer respectant les consignes que en ha manat sa majestat el Rei Carnestoltes, preparant un esmorzar col·lectiu el dijous llarder i finalment disfressant-nos el divendres i fent una petita festa a la classe. Ha estat una setmana molt divertida!!

CARNAVAL 2021 A EDUCACIÓ INFANTIL (FOTOS)

NADAL 2020 A EDUCACIÓ INFANTIL

Tot i que aquest any era un mica diferent, els nens i nenes del Ruyra han pogut celebrar el Nadal fent diferents activitats: han anat a buscar el tió, l’han donat de menjar i després l’han picat a sobre cantant la cançó del ‘tió’. Ens ha fet arribar un regalet a cada nen i a cada ena d’educació infantil. També hem pogut cantar una nadala, encara que enguany l’han cantada a l’escola i a més han fet diferents activitats relacionades amb el Nadal. Ha estat diferent però no per això menys divertit.

NADAL 2020 A EDUCACIÓ INFANTIL (FOTOS)

UN NOU CURS ESCOLAR HA COMENÇAT – P3 – CURS 2020-21

Ha passat més d’un mes des de que va començar l’escola i els nens i nenes de P3 s’estan adaptant molt bé a l’ambient escolar, on, per a molts d’ells i elles tot és un nou món. Comencen a fer algunes activitats, fem plastilina, fem encaixos, juguem, pintem i experimentem amb diferents materials…que divertit és anar a l’escola!! Benvinguts al nou curs escolar!!

UN NOU CURS HA COMENÇAT – P3 – CURS 2020-21 (FOTOS)

CARNESTOLTES 2020 A EDUCACIÓ INFANTIL

Carnestoltes ha arribat i per l’escola ja ha passat.
Una setmana plena d’activitats: hem fet tallers de carnestoltes i d’hivern, hem visitat a Sa Majestat el Rei Carnestoltes, hem celebrat el dijous gras i ens hem divertit preparant un esmorzar divertit i després l’hem gaudit, i també ens hem disfressat. Una setmana moooolt divertida.

CARNESTOLTES 2020 A EDUCACIÓ INFANTIL – (FOTOS)