Dimarts passat va ser el torn dels més grans d’educació infantil. Els nens i nenes de P5 van gaudir d’un matí genial i molt divertit jugant amb il·lusió amb totes les joguines de la ludoteca. Que bé que s’ho van passar!
Monthly Archives: novembre 2016
P4 HA ANAT A LA LUDOTECA – 15/11/2016
P4 ha anat a la ludoteca; els nens i nenes han pogut gaudir d’un matí molt divertit, han jugat a nines, cotxes, amb la fireta, al supermercat, amb la cuineta….en definitiva un matí que s’ha fet curt i ple de goig!.
HEM ANAT AL MUSEU BLAU – SENTS EL BOSC – P5 – (11/11/2016)
El divendres els Lleons i els Dofins vam realitzar una activitat al Museu Blau de Barcelona. Manipulant, olorant, tocant i escoltant diferents elements vam poder “Sentir el bosc”. També vam visitar l’exposició d’animals i minerals del museu. Ens va agradar molt!
SORTIDA MUSEU BLAU – P5 – SENTS EL BOSC
HEM ANAT AL MUSEU BLAU – TOT CANVIA? – (P4) – (3/4-11-2016)
Som iguals que quan erem petits? És una pinya igual quan està a l’arbre que quan ja hi és des de fa molts dies al terra?…aquestes qüestions i d’altres semblants han servit per a que els nens i nenes de P4 puguin experimentar quines coses canvien i quines no gràcies a l ‘observació, en una divertida activitat al museu blau.
CASTANYADA 2016 – EDUCACIÓ INFANTIL
Aquest any els nens i nenes d’educació infantil han gaudit d’una festa de la castanyada molt divertida. Per començar, vam anar a la fruiteria a comprar fruites de tardor. Vam fer un esmorzar col·lectiu on vam poder tastar aquesta fruita, la fada ens va explicar un conte de la castanyada, vam menjar castanyes, vam ballar algunes danses i finalment va venir a visitar-nos la castanyera. Una castanyada com cal!!
CASTANYADA 2016 – EDUCACIÓ INFANTIL