Sant Jordi 2022

Sant Jordi ha arribat,
la princesa ha salvat.
Del drac una rosa ha brotat,
i a l’escola un munt de llibres ens han deixat.

Un cop més les nenes i els nens d’infantil hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola. Amb molta il.lusió una rosa, un titella del drac i un fanalet amb el drac han elaborat i a casa ho han portat!

Feliç Diada!

FOTOGRAFIES DEL SEGON TRIMESTRE

Esperem que esteu gaudint de les vacances de Setmana Santa! Els vostres fills i filles necessiten descansar per tornar amb més forces a encarar l’últim trimestre del curs.
Aquí trobareu un recull de fotos que plasmen tot el que han treballat aquest segon trimestre.

Cliqueu a l’enllaç per veure les fotos.

COLLITA D’API

Els nens i nenes de P4, Peixos i Arc de Sant Martí, hem estat els encarregats de fer la collita d’api de l’escola!

Mireu, mireu!!

(feu click a la imatge per veure les fotografies)

CANVIS A INFANTIL

A la nostra escola estem contínuament buscant noves estratègies i metodologies per tal que els nostres alumnes s’engresquin i gaudeixin amb els seus aprenentatges.
Al cicle d’infantil estem fent un esforç molt gran i estem redistribuint les aules, adquirint nous materials i preparant molts recursos perquè les propostes de treball siguin més manipulatives i més suggeridores.
Amb aquesta nova distribució també estem aconseguint més espai a l’aula, i un clima més calmat.
Aquest canvi l’estem fent gradualment, pel curs vinent totes les aules ja estaran preparades a principi de curs.
Cliqueu a la imatge i podreu veure un vídeo.

EL FOMENT DE LES PAPALLONES

Els alumnes de P4 hem fet una activitat per conèixer les papallones. En Sergi ens ha portat papallones de veritat!! Hem observat les seves característiques, qui ha volgut, s’ha posat una al dit i hem vist volar a alguna per l’aula.  A més a més, hem tingut l’oportunitat de veure altres invertebrats com l’insecte pal, el cargol, l’escorpí…

A continuació, podreu veure totes les fotografies, clicant als següents enllaços.

PEL CARNAVAL TOT S’HI VAL

DURANT LA SETMANA DE CARNAVAL, HEM VISCUT UN AMBIENT MOLT FESTIU:

• ELABORACIÓ DE MÀSCARES, MÚSICA.
  • TRADICIONS, TAL COM LA REBUDA DEL REI CARNESTOLTES, EL QUAL ENS VA DONAR UNES CONSIGNES PER VENIR VESTITS/DES A L’ESCOLA, EL DIJOUS GRAS I UNA XOCOLATADA MOLT DOLÇA.

TOTS I TOTES HEM GAUDIT MOLT AMB ELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES.

A CONTINUACIÓ EN EL SEGÜENT ENLLAÇ PODREU VEURE TOTES LES FOTOS DELS MENUTS DE L’ESCOLA.

SORTIDA DE LA CLASSE DELS DINOSAURES AL MUSEU PALEONTOLÒGIC

ELS NENS I NENES DE LA CLASSE DE P5A HEM ANAT A VISITAR EL MUSEU PALEONTOLÒGIC DE SABADELL.

UNA EXPERTA ENS HA EXPLICAT MOLTES COSES SOBRE EL MÓN PREHISTÒRIC, I HEM VIST ESQUELETS DE DINOSAURES, FÒSSILS, OUS…A MÉS A MÉS ELS HEM POGUT TOCAR COM SI FOSSIN DE VERITAT, I ARA SABEM QUINA MIDA, TEXTURA, COLO…TENIEN.

TAMBÉ ENS HEM ADONAT DE QUE AL LLARG DEL CURS HEM APRÈS MOLTES COSES. HEM ANAT PARTICIPANT I FENT LES NOSTRES APORTACIONS I COMPARTINT EL QUE SABEM I LES NOSTRES INQUIETUDS.

DESPRÉS DE VISITAR EL MUSEU, HEM DINAT A UN PARC MOLT GRAN DE SABADELL, I HEM GAUDIT DE L’AIRE LLIURE I DE LA NATURA.

HA SIGUT UNA SORTIDA MOLT BONICA I DIVERTIDA!

VOLEU VEURE LES FOTOS? CLIQUEU EL SEGÜENT ENLLAÇ!

TREBALLEM LES EMOCIONS

Els nens i nenes d’infantil hem treballat diferents aspectes de les emocions. A P3 hem treballat l’alegria, la tristesa i la ràbia. A P4 la calma i la relaxació. I a P5 hem treballat la por a través del conte Grúfal i també hem fet ioga. Aquí teniu un recull de fotografies. Clica la següent imatge per poder veure-les.

Educar les emocions en família