ELS INFANTS DE P5B I DE P3A HEM VISITAT EL CRAM (CENTRE DE RECUPERACIÓ D’ANIMALS MARINS)

LA CLASSE DE LES BALENES I LA CLASSE DELS ANIMALS HEM ANAT D’EXCURSIÓ A UN HOSPITAL D’ANIMALS MARINS.

HEM VIST TORTUGUES I ALTRES ANIMALS , I HEM APRÈS COM SÓN PER DINS I COM TENEN ELS SEUS FILLS.

ENS HAN EXPLICAT QUE MOLTS ANIMALS QUE VIUEN AL MAR ES POSEN MALALTS, I LLAVORS NECESSITEN QUE ELS VISITI EL METGE DELS ANIMALS, QUE ES DIU VETERINARI.

ELS ANIMALS DE MAR QUE ES POSEN MALALTS HAN D’ESTAR A L’HOSPITAL D’ANIMALS, I ALLÀ ELS CUIDEN I ELS CUREN FINS QUE ES RECUPEREN I PODEN TORNAR A CASA SEVA, QUE ÉS EL MAR.

MOLTS ANIMALS DEL MAR ES POSEN MALATS PERQUÈ ELS PESCADORS ELS ATRAPEN SENSE VOLER.

MOLTS ES POSEN MALALTS PERQUÈ ALGUNES PERSONES LLENCEN COSES AL MAR, I ELS ANIMALS SE LES MENGEN PENSANT QUE ÉS MENJAR.

HEM D’EVITAR LLENÇAR COSES AL MAR, I AIXÍ ELS ANIMALS QUE HI VIUEN ESTARAN SANS.

COM QUE LA VISITA ERA AL COSTAT DEL MAR, HEM ANAT A GAUDIR UNA ESTONA DE LA PLATJA. MIREU QUIN DIA TAN BONIC HEM PASSAT!

SORTIDA AL MERCAT DE SANT ANTONI

Els/les alumnes de P3B hem anat a visitar el Mercat de Sant Antoni (Barcelona). Hem vist moltes paradetes de fruites i una pila d’altres aliments. També hem aprofitat per anar a visitar l’escultura de Joan Miró anomenada “La Dona i l’Ocell”, la qual està ubicada al Parc de l’Escorxador (Barcelona).

Si cliqueu a la següent imatge podreu veure la resta de fotografies.

SORTIDA A LA GRANJA

El passat dilluns dia 10 de maig els/les alumnes de P3 van fer una sortida a la granja de Can Rigol, Begues. Ho van passar d’allò més bé! A continuació, podeu veure totes les fotografies.

DESCOBRIM L’ARPA

Hola de nou famílies!

La setmana passada vam fer una activitat musical molt màgica i bonica: vam descobrir l’arpa. Si cliqueu a la imatge, podreu veure les fotografies.

CELEBREM LA MONA

El passat dimarts dia 6 d’abril vam celebrar “La Mona”. Cada infant va decorar el seu esmorzar amb ous de Pasqua i plomes. A la següent imatge podreu veure les fotografies.

FOTOGRAFIES DEL SEGON TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Clicant a la imatge corresponent de cada classe podreu veure les fotografies del segon trimestre. Esperem que els/les vostres fills/es us puguin explicar moltes coses!

Continueu gaudint d’unes vacances plenes de salut, gaudi i descans!

DANSA DE LA PRIMAVERA

Benvolgudes famílies,

A continuació podreu veure les danses de la primavera que cada nivell ha preparat individualment. Els infants s’ho han passat pipa, esperem que vosaltres també!

Celebrem Saint Patrick’s Day

Hola de nou!

El passat 17 de març els/les alumnes de P4 i P5 vam celebrar “St Patrick’s Day” a la classe d’anglès.  Vam conèixer la seva història i ens vam vestir tots de verd com marca la tradició irlandesa. Cliqueu a la imatge per veure les fotografies dels diferents cursos.

Happy st patricks day lettering with leprechaun jumping Free Vector

ESPAIS D’APRENENTATGE

A l’etapa d’Educació Infantil fem diferents activitats. Una de les que més agrada als infants és “Espais d’aprenentatge”.

En aquesta activitat hi ha deu espais diferents a l’aula:

• Artístic: creacions amb diferents materials i tècniques.
  • Construccions: puzles, encaixos i construccions de diferents tipus.
  • Joc simbòlic: metges, cotxes, animals, tren …
  • Manipulatius: manipulació i experimentació lliure amb diferents materials i estris.
  • Grafisme: reproducció de lletres, números, paraules i línies amb diferents materials.
  • Sorpresa: treball de lectoescriptura i lògica – matemàtica.
  • Digital: ordinador i tauletes.
  • Pissarra: dibuix lliure amb guixos.
  • Cuineta: joc lliure a la cuineta i amb nines.

Els infants escullen l’espai al que volen anar i posen el seu nom al lloc corresponent. Poden canviar d’espai quan els vingui de gust, tenint en compte que han de tornar a agafar el nom i ha d’haver lloc allà on vulguin anar.