Racons

LES NENES I ELS NENS APRENEN TOT JUGANT. ESSENT AMOS DEL SEU APRENENTATGE DESENVOLUPEN EINES QUE ELS FAN CRÈIXER I ESDEVENIR PERSONES SOCIALMENT COMPETENTS, A PARTIR DE DINÀMIQUES QUE VAN SORGINT AMB LA CONVIVÈNCIA I QUE ES POSEN DE MANIFEST EN EL SEU JOC.
IMITAR ALS ADULTS EN EL SEU DIA A DIA ÉS QUELCOM D’ALLÒ MÉS ATRACTIU PELS INFANTS. EL JOC SIMBÒLIC ESTÀ PLE D’OPCIONS I POSIBILITATS.
AQUÍ TENIU ALGUNES IMATGES QUE HO EXEMPLIFIQUEN:

ENCIAM, LES POMES QUE ENS HAN SOBRAT DE L’ESMORZAR…, AMB UNS GANIVETS (DE PLÀSTIC) DONEN PER FER UN JOC MOLT INTERESANT (I UN BON ÀPAT…):

EL NOSTRE RACÓ DE LA CASETA ESTÀ PLE DE POSSIBILITATS. AVUI TENIM UNA MICA DE FARINA. NO HI HA PER TOTS (O SI…) HAUREM DE BUSCAR COM GAUDIR-LA TOTS. POTSER SI UNA NENA O UN NEN SE LA QUEDA NO ÉS LA MILLOR MANERA DE FER-HO… AQUÍ TENIM UNA MOSTRA DE COM PODEM PARLAR-HO I ADONAR-NOS DE COM FER-HO:

PER NOSALTRES MATEIXOS HEM ARRIBAT A UNA CONCLUSIÓ PER JUGAR MILLOR JUNTS…

PORTAR ELS COTXES PER LES CARRETERES DE LA CATIFA, DIBUIXADES O PER DIFERENTS ESPAIS DE L’AULA ÉS, EN REALITAT, UN EXERCICI D’ALLÒ MÉS COMPLERT: ORIENTACIIÓ EN L’ESPAI, ESTRUCTURACIÓ, COORDINACIÓ, CONTROL DEL COS… HEM DE VIGILAR DE NO ATROPELLAR NINGÚ! (CONTROL I RESPECTE). I, PER DESCOMPTAT… ÉS D’ALLÒ MÉS “GUAY”!

ELS RACONS SÓN OPORTUNITATS DE GAUDIR D’ACTIVITATS I EXPERIÈNCIES EN GRUPS MÉS REDUITS. DIVIDINT L’AULA EN DIFERENTS ESPAIS A CADA ACTIVITAT HI HA UN GRUP DE NENS.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *