Avui hem pogut gaudir d’una GRAN TARDA
Els pares i les mares dels nens i les nenes PROTAGONISTES del tercer trimestre de la classe de les Pomes i de les Móres ens han preparat unes olimpíades paralímpiques.
Fer esport requereix d’unes normes i d’uns valors que ajuden a créixer i educar-nos com a persones. Hem pogut adonar-nos que cal cuidar molt bé el nostre cos, malgrat alguna vegada pugui haver limitacions físiques o sensorials o…. , cal anar superant amb força i esforç els obstacles i les limitacions.
L’ESPORT ens dóna aquesta gran oportunitat de lluitar i fer-nos forts, anar superant mica en mica tots els obstacles de la vida ,.
GRÀCIES a tots i a totes per la vostra participació i col·laboració, ELS VOSTRES FILLS/ES i la resta de companys/es ens ho hem passat MOLT BÉ.[youtube]https://youtu.be/_H1m4gb-8s4[/youtube]