Archive for 7 de febrer de 2018
ESTAMPACIÓ
0Ja s’apropa el dia de CARNAVAL i que millor que decorar la nostra pròpia samarreta. Cadascú l’ha portat de casa seva i segons quins cursos, hem utilitzat unes eines o altres.
Els nens i nenes de P3 han pintat amb les mans, els de P4 han fet servir taps de diferents mides i els de P5 esponges i figures.
Ho celebrem amb alegria i per tant utilitzem colors molt vius!!!!!!!!
L’OFICI del nostre pare/mare o familiar
0Seguim amb la col·laboració de les famílies a l’aula. Els pares continuen ensenyant-nos el que fan quan van a treballar i com ho fan.
Aquest cop ens ha vingut a veure la mare de l’Ainoa, de la Tamara i de la Ivet; el pare de l’Erik, els pares de la Lara i la tieta del Nil. També hem fet una petita excursió a la carnisseria d’Alcoletge, la padrina del Nil ens ha ensenyat a fer Nuggets! MOLTES GRÀCIES a tots/es!