CANVI DE WEB

ATENCIÓ!!

LES NOVES NOTICIES DE L’ESCOLA, LES TROBAREU A UNA NOVA DIRECCIÓ!

Escola d’Alcoletge

GAUDIU MOLT DE L’ESTIU!!

REPRESENTACIÓ OBRA P5

0

EL DIVENDRES 21 DE JUNY ELS ALUMNES DE P5 VAN TORNAR A REPRESENTAR L’OBRA DE TEATRE, JA ESTRENADA EL 3 DE JUNY DAVANT DE TOTS ELS PARES; PER UN MOTIU MOLT ESPECIAL: EL COMIAT DELS ALUMNES DE 6è.

PER NOSALTRES, ELS ALUMNES DE P5, VA SER UN GRAN HONOR TENIR UN PÚBLIC TAN GRAN: TOTA L’ESCOLA!!

CLIQUEU AQUÍ PER VEURE LES FOTOS!!

JOCS D’AIGUA

0

EL PASSAT DIMECRES 19 ELS ALUMNES D’INFANTIL VAN PASSAR UNA BONA ESTONA FENT JOCS D’AIGUA, PER ACOMIADAR EL CURS I REFRESCAR-NOS D’AQUESTA CALOR!!

VAM PASSAR UN MATÍ MOLT DIVERTIT!!

VISITA FAMÍLIA A P4

0

ELS PARES DE LA IVET DE P4A HAN VINGUT A ENSENYAR-NOS COM ES PRACTICA EL KITESURF. HEM FET EQUILIBRIS A LA TAULA I HEM INFLAT L’ESTEL QUE ARROSSEGA LA TAULA QUAN ÉS A L’AIGUA. TAMBÉ HEM INTENTAT VOLAR UN ESTEL I HEM JUGAT A FUTBOL COM SI FÓSSIM CRANCS.

HA ESTAT MOLT DIVERTIT!!

VOLEM AGRAÏR A TOTES LES FAMÍLIES QUE HEU VINGUT A L’ESCOLA A PARTICIPAR EN LES ACTIVITATS QUE S’HAN PROPOSAT A CADA CURS I  HEU FET POSSIBLE DUR A TERME AQUESTS PROJECTES.

SENSE LA VOSTRA COL·LABORACIÓ NO HAURIA ESTAT TANT GRATIFICANT!!

CONTA CONTES

0

ELS ALUMNES DE 4T DE PRIMÀRIA, JA HAN ACABAT DE REALITZAR ELS CONTA CONTES ALS ALUMNES DE P5.

MOLTES GRÀCIES, ENS HO HEM PASSAT D’ALLÒ MÉS BÉ!!

CLIQUEU AQUÍ I PODREU VEURE TOTES LES FOTOS!!

LO TOSSALET

0

POCS DIES ABANS D’ACABAR EL CURS ESCOLAR HEM TINGUT UNA VISITA MOLT ESPECIAL!!

EL PASSAT DILLUNS 17 DE JUNY, ALS ALUMNES D’INFANTIL ENS HAN VINGUT A VISITAR ELS INFANTS DE L’ESCOLA BRESSOL “LO TOSSALET”.

HEM FET UN MINI RECORREGUT PEL PATI FINS A ARRIBAR A LES SEVES AULES DEL CURS VINENT (P3). ALLÍ HEM GAUDIT TOTS D’UNS MINUTS D’ESBARJO AMB JOC SIMBÒLIC, CONSTRUCCIONS I INTERACCIONANT AMB LA PISSARRA DIGITAL.

DESPRÉS, HEM SORTIT AL PATI AMB TOTS ELS NENS I NENES D’INFANTIL A BALLAR I CANTAR CANÇONS; TOT ACABANT LA VISITA AMB UN ESMORZAR BEN DOLÇ!!

FINS AVIAT NENS I NENES DE “LO TOSSALET”!!

SORTIDA EDUCACIÓ INFANTIL. PUIGVERD DE LLEIDA

BENVOLGUDES FAMÍLIES;

EL DIJOUS DIA 6 DE JUNY, ELS ALUMNES DE P3, P4 I P5 VAM ANAR A GAUDIR D’UNES ACTIVITATS LÚDIQUES ACAL FINO DE PUIGVERD DE LLEIDA.

EN ARRIBAR, ENS VAN REBRE UNS MONITORS I MONITORES MOLT AMABLES. VAN ESTAR TOTA L’ESTONA PER NOSALTRES CUIDANT I COBRINT LES NOSTRES NECESSITATS. I NO SOLAMENT AIXÒ, SINÓ QUE TAMBÉ ENS VAN PREPARAR UN MUNT D’ACTIVITATS MOLT I MOLT DIVERTIDES!! COM PER EXEMPLE: VAM FER EXPERIMENTS CIENTÍFICS, ACTIVITATS LÚDIC – ESPORTIVES, AMBIENTS SENSORIALS I TREBALLS MANUALS PLÀSTICS AMB ELEMENTS DE LA NATURA.

ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ!, MOLTES GRÀCIES A TOTS ELS MEMBRES DE “CAL FINO” !

Teatre P5

2

Aquí us deixem la super obra de teatre “En un tres i no res” que els alumnes de P5 de l’escola van interpretar el passat dilluns 3 de juny a l’escola. Són uns artistes!!, mireu, mireu!!

1de3

[youtube]https://youtu.be/e9hg6aIIl14[/youtube]

2de3

[youtube]https://youtu.be/sznBHpt4EZM[/youtube]

3de3

[youtube]https://youtu.be/IgDd646kwGY[/youtube]

ENGLISH DAY!!

0

Aquest dimecres 29 de maig a l’escola ens hem traslladat a Anglaterra i hem celebrat l’ENGLISH DAY!

Durant el matí tots els alumnes des de P3 fins a 6è ens hem distribuït en grups heterogenis i hem realizat un circuit de diferents proves i…totes en anglès!!!

Hem ballat una coreografia, hem fet sport games i dibuixat una mascota!!

També vam gaudir d’un gran espectacle en anglès “Let’s go to the farm”.

Volem agrair a les “teachers” de l’escola tota l’organització d’aquest dia perquè ha estat superxuli!!!

WE HAVE SPENT A GREAT DAY!!