SANT JORDI 2014

COM CADA ANY FEM DE LA DIADA DE SANT JORDI UN DIA ESPECIAL. AL MATÍ FEM ACTIVITATS AL VOLTANT DE SANT JORDI: DRACS, ROSES, CONTES,… A LA TARDA LES FAMÍLIES I ELS NENS RECULLEN EL LLIBRE QUE HEM ELABORAT AMB MOLT DE GUST I FORÇA TREBALL.
ENGUANY EL TEMA DEL LLIBRE DE SANT JORDI 2014 D’EDUCACIÓ INFANTIL HA ESTAT ELS CONTES:
– EI 3, SALVEM LA MITJANA.
– EI 4, CONTACONTES
– EI 5, ELS CONTES ENS EMOCIONEN
CADA NIVELL PREPARA UN MURAL I FA L’EXPOSICIÓ DELS LLIBRES.
MIREU LES PARADETES DELS LLIBRES D’EDUCACIÓ INFANTIL

FEM MONES

EL PASSAT 11 D’ABRIL ELS NENS I LES NENES D’EDUCACIÓ INFANTIL VAM FER LA MONA.
CADA CLASSE VA FER MONA: CARAGOLS, TORTUGUES, GATS, CONILLS, ÓSSOS I CIGONYES.
AL MATÍ LA VAM ELABORAR I A LA TARDA LA VAM TASTAR.
INGREDIENTS: MADUIXES, XOCOLATA I MANTEGA. PEL DAMUNT HI VAM POSAR UNS OSSETS DE XOCOLATA ( UN PER CADA NEN )
MIREU A LES FOTOS QUE BONIQUES EREN LES MONES I… TENIEN UN GUST MOLT DOLCET !!!

EI4 … FEM LA MONA

AVUI HEM FET DE CUINERS!!

HEM FET UNA MONA DE CILINDRE DE 3 PISOS. CADA PIS TENIA FORMA DE CERCLE.

HEM RENTAT LES MADUIXES I LES HEM TALLAT AMB EL GANIVET.

HEM SUCAT LA MANTEGA.

HEM POSAT LES MADUIXES.

LA CRISTINA HA POSAT ELS PISOS DE PA DE PESSIC.

HEM SUCAT XOCOLATA I L’HEM TASTAT… MMMMMMMM!!! BONÍSSIMA.

HEM GUARNIT LA MONA AMB CONILLS DE XOCOLATA I ENS L’HEM MENJAT A LA FESTA.

ROC, EL PICAPEDRER

AVUI 10 D’ABRIL DE 2014 ELS NENS I NENES D’EI 5, ÓSSOS I CIGONYES, HEM VISITAT LA SEU DE LLEIDA.
HEM VIST L’ESGLÉSIA, EL CLAUSTRE I EL CAMPANAR DE LA SEU. TAMBÉ HEM ESCOLTAT EL SO DE LES CAMPANES.
EN ROC EL PICAPEDRER ENS HA EXPLICAT EL SEU OFICI I EN QUE CONSISTIA LA SEVA FEINA. HEM VIST LES SEVES EINES: MARTELL, ESCARP,…, I HEM VIST DIFERENTS TIPUS DE PEDRES, BLOCS, CARREUS, DOVELLES,… PER CONSTRUIR L’ESGLÉSIA.
HEM PASSAT UNA ESTONA MOLT DIVERTIDA BUSCANT LES MARQUES A LES PEDRES I HEM VIST DES DELS FINESTRALS DEL CLAUSTRE LA CIUTAT DE LLEIDA.
MIREU ALGUNA FOTO…

SALVEM LA MITJANA!

AQUEST MATÍ LA CLASSE DE LES TORTUGUES I ELS CARAGOLS HEM REBUT UNA TRUCADA D’UNA AGENT FORESTAL I ENS HA DEMANAT AJUDA PER ESBRINAR PERQUÈ ELS ARBRES DE LA MITJANA ES MOREN. DESPRÉS DE PENSAR VÀRIES OPCIONS, HEM DECIDIT TRUCAR UN AUTOCAR I APROPAR-NOS A VEURE QUÈ PASSAVA.

TARARARÀ, TARARARÀ,

VOLEM AJUDAR!

1,2,3…

AJUDAREM MÉS I MÉS!

EL DIA DE SANT JORDI DESCOBRIREU EL FINAL DE LA NOSTRA GRAN AVENTURA…


ANEM D’EXCURSIÓ!!!

Els/les nens/es de EI3 hem anat d’excursió al parc de Corbins.
Hem vist que a part d’ànecs també hi viuen oques i cignes, i hem pogut observar les semblances que hi ha entre ells i també les diferències.
Els hi hem donat de menjar pa sec i hem gaudit molt d’aquesta activitat.
També hem jugat i ens ho hem passat molt bé!


FEM TALLERS !!!

AQUEST TRIMESTRE ELS DIVENDRES HAN ESTAT MOLT ESPECIALS…

TOTS ELS NENS I LES NENS DEL PARVULARI ENS HEM BARREJAT AMB ELS COMPANYS I COMPANYES DE LES ALTRES CLASSES I HEM FET TALLERS!!!

  • ARQUITECTURA
  • ART EFÍMER
  • DISFRESSES
  • GEOMETRIA
  • LLUMS I COLORS
  • MANDALES
  • MODELATGE
  • SONS I INSTRUMENTS

 

PROJECTE ÒLIBA (fase 3: arriben les òlibes!!!)

Avui, 24 de març han arribat les òlibes a la nostra escola. Finalment han sigut quatre. En grups hem pujat al terrat del xalet, on esta ubicat el niu, i hem observat les seves característiques i escoltat el seu so. Amb molta cura les hem posat en el seu niu.

Posteriorment hem anat a les nostres aules i hem pogut observar-les a través de l’ordinador, ja que hi ha instal·lada una càmera dins del seu niu.

A la tarda, les primeres parelles han pujat a donar-els-hi menjar i la resta ho hem observat des de la classe a través de la webcam. Els hi hem donat 12 pollets i a última hora de la tarda hem pogut veure com una òliba començava a menjar.


PROJECTE ÒLIBA (fase 2: l’apadrinament)

Un cop analitzada i treballada tota la informació rebuda, la vam anar a portar als alumnes de 6è i els hi vam explicar tot allò que nosaltres havíem aprés. Ells se l’ha van quedar i al cap d’uns dies ens van preparar una presentació on ens explicaven moltes més coses de les òlibes i com havíem de fabricar el niu on viurien.

Posteriorment vam retrobar-nos per tal de fer els apadrinaments, on cada nen/a de 6è es faria responsable de un nen/a de EI3. Aquest moment ha sigut un moment molt especial i sorprenent per a tots, ja que tant els alumnes de 6è com els de EI3 han mostrant molta empatia envers el seu company de viatge.

Hem compartit estones de joc, moments d’aprenentatges i a partir d’ara ens anirem retrobant cada poc temps per donar menjar a les nostres òlibes i poder veure com creixen.