Sant Ponç

Per celebrar aquest dia, els nens i nenes de P4 hem fet un esmorzar, on hem provat diferents melmelades:de maduixa, prèssec i taronja. Aquesta última no ha agradat gaire, però les altres sí. Hem sucat les torrades i ens ha agradat molt.BubbleShare: Share photos – Play some Online Games.

Sant Jordi

Com cada any hem celebrat la festa de Sant Jordi.Ha vingut ,a l’escola, Joan Boher, un escriptor que ens ha explicat quatre contes.L’últim ha estat la llegenda de Sant Jordi.Els nens i nenes han participat en aquest conte.S’ho han passat molt bé.Hem visitat la parada de contes i roses i per la tarda hem vist com els alumnes de cinquè i sisè ballaven l’espolzada. El temps ens ha acompanyat i hem passat un dia molt distret.

BubbleShare: Share photos – Easy Photo Sharing

La mona

Els nens i nenes d’educació infantil hem fet una mona a la classe, per esmorzar tots junts, a l’hora de pati.La hem farcit amb nocilla i la hem decorat amb lacasitos i figures de xocolata. A l’hora de pati ens hem ajuntat tots al porxo de P3 i ens la hem menjat. Estava molt bona i ens ho hem passat molt bé fent de cuiners.

BubbleShare: Share photos – Find great Clip Art Images.

Experimentem amb els sentits:El tacte

Els nens i nenes de P-4 hem fet una activitat d’experimentació per mitjà del tacte.En una capsa on hi havia diferents coses, i amb els ulls tapats, haviem de tocar un dels objectes i dir si era suau-rugós, calent-fred, quina forma tenia… fins arribar a esbrinar de quin objecte es tractava.Ha sigut una activitat molt divertida, i a vegades era difícil saber de què es tractava.

BubbleShare: Share photos – Find great Clip Art Images.

Celebrem el dijous gras

El dijous gras vam fer un gran esmorzar col.lectiu. Tots els nens i nenes d’educació infantil van fer pa amb tomàquet. els nens de P-3 van tallar el formatge, els nens de P-4 les butifarres i els de P-5 les truites. A les 10h. ens vam trobar al pati de P-3 i vam esmorzar tots junts, després tothom al pati, a jugar i mostrar tots els barrets que vam portar.Va ser un dia molt divertitBubbleShare: Share photos – Easy Photo Sharing

Experimentem amb l’aigua

Els nens i nenes de P-4 estem treballant  el projecte de l’aigua.Hem experimentat amb ella, veient objectes que suren i que no suren.També hem fet bombolles de sabó amb colorant i  hem observat què passa si posem un full damunt d’aquestes bombolles ( dibuix original). Ha sigut una experiencia molt divertidaBubbleShare: Share photos – Easy Photo Sharing