14- XOCOLATADA

Arriba el dia 5 de novembre, l’aniversari de la Mare Ràfols, i petits i grans ja esperem la coca i la xocolata calenta que ens fa amb molt d’estima la “Isa”, la cuinera de l’escola.

Per  la tarda  tots els nens i nenes d’Educació Infantil ens vam reunir a la classe del dofins per celebrar tots junts l’aniversari de la Mare Maria Ràfols, i per a compartir  la coca i la xocolata calenta. Estava boníssima!  Mira, mira quins bigotis i quines carones!

13- FESTA DE LA CASTANYADA

Hem anat  al pati a cantar cançons,  ballar danses,  a menjar panellets i castanyes.  Hem cridat a la Maria Castanyera i ha vingut a ballar amb nosaltres.  Ens ho hem passat molt bé!

Podreu veure més fotos d’aquesta festa,  a la web de l’escola,  a  la portada.

11- SORTIDA DE TARDOR A VILAFRANCA

El dia 29 d’octubre hem anat tot Infantil a la  Plaça de la Verdura per observar els fruits de la tardor i hem vist: pomes, moniatos, castanyes, avellanes, nous, bolets,  carbasses, olives verdes… i també hem anat a mirar els aparadors de vàries pastisseries i hem vist panellets de cirera, de pinyons, de xocolata, de coco…

Podreu veure les fotos d’aquesta sortida,  a la web de l’escola,  a l’apartat d’Educació Infantil, al informatiu de cada classe.