LA PEDRERA D’ANTONI GAUDÍ

El dijous 10 de novembre vam anar a veure la Pedrera de Gaudí.

Ens van explicar una història fantàstica i vam veure les xemeneies del terrat.

La Pedrera és molt bonica i us recomanen a tots que hi aneu us agradarà moltíssim.

Us ensenyem una mica perquè us quedin ganes d’anar-hi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *