Daily Archives: 2 novembre 2011

LA CASTANYADA

La setmana passada vam celebrar la castanyada. Aquest any com ha plogut no hem pogut coure les castanyes al pati de l’escola però si que ens les hem menjat com cada any

També ens ho hem passat molt i molt bé amb els jocs que ens han preparat els nens i nenes de sisè.