La festivitat de Sant Jordi l’hem celebrat a l’Ins Joan Oró amb una sèrie d’activitats que es van desenvolupar a partir de les 12:00 h del matí. A partir de l’hora del pati tota la comunitat educativa va poder escriure a mà fragments del Tirant Lo Blanc. A partir de les 12:30 vam celebrar a la sala d’actes del centre un acte que va consistir en una xerrada al voltant de La màgia de les paraules a càrrec de l’antic company del centre, Joan Manel Bueno, i el lliurament de diversos premis.
El premi literari Agustí Ricard en la seva XXIIIa Edició va recaure en la modalitat de prosa de Batxillerat a en Víctor Alloza i en la modalitat de prosa d’ESO a Maria Paris Moliner (1r premi) i Guillermo Barci (2n premi).
El concurs de fotografia amb lema sobre la Barcelona Modernista va recaure a Delia Sacristan (1r premi), Ester Monbela, Rosa Martí i Andrea Santos (2n premi) i Adrià Sabaté, Victor Alloza i Youssef Taybi (3r premi).
Aquest curs, també, s’ha iniciat el primer concurs de recitació Rosa dicata, que consisteix en la manifestació en públic dels sentiments, fent ús de l’oratòria, a una persona de qui es demana la seva presència a l’escenari. La forma d’expressar aquests sentiments pot ser de tipologia molt diversa i pot anar adreçada a qualsevol membre de la comunitat educativa.
Finalment, el premi reciclatge-Agenda 21 al grup classe es va atorgar al 2nC d’ESO.
Ah! I fent honor a la festivitat no deixeu de visitar el blog de la nostra biblioteca, hi ha novetats.