Bona participació a la Cursa Solidària de “Save the Children”

El dijous, 19 de novembre, entre les 15:00 i les 17:00 h a la pista d’atletisme del Camp Escolar s’ha celebrat VI cursa “kilómetros de solidaritat” amb un considerable èxit de participació i amb els objectius plantejats complerts. L’organització ha estat a càrrec del grup juvenil local de Save the Children i ell grup de dinamitzadors del Pla Català de l’Esport de l’Ies Joan Oró

Uns 300 alumnes de 1r i 2n d’ESO dels tres centres del Camp Escolar (Gili i Gaya, Joan Oró i Màrius Torres) han realitzat una cursa en relleus simbòlica amb motiu de recaptar fons en favor de la recuperació de recursos socials (escoles i hospitals) de Costa de Marfil, país que ha patit fa poc temps una greu confrontació bèl·lica amb una repercussió catastròfica entre la població infantil.

Aquest article ha estat publicat en Actes, Associació Esportiva Joan Oró, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà