Participem al plenari des infants 2014

El passat dijous 12 de juny va tenir lloc a la sala de plens de la Paeria de Lleida, la XVI Audiència als nois i noies del Plenari dels Infants i dels Adolescents, que aquest any han centrat el seu treball en l’esport com a eina educativa i de transmissió de valors. El lema del Plenari ha estat enguany “Lleida viu l’esport”.

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, la tinenta d’alcalde i regidora de Benestar Social, Montse Mínguez, i l’esportista lleidatà Saül Craviotto, van presidir l’audiència, on també van intervenir altres representants polítics de la ciutat. Tots van prendre nota de les propostes que els representants del plenari van presentar en el seu manifest.

El plenari dels Infants i Adolescents, creat l’any 1998 és un òrgan consultiu i de representació de la població infantil i adolescent de la ciutat de Lleida, del qual formen part tres o quatre representants de cada centre educatiu entre els 12 i els 16 anys.

Les alumnes de tercer d’ESO Andrea Oliver, Lynda Amara, Ilham Saaloui i Khaoula Rajbane han representat el nostre centre durant aquest curs escolar.

Si voleu més informació, veure el material treballat i les imatges de les trobades consulteu la web del plenari-2013-2014

Imma Romero

Aquest article ha estat publicat en Actes, General, Sortides. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà