El projecte “planeta aigua” avança a bon ritme

El dia 21 de novembre, l’alumnat de 1r d’ESO que ha estat treballant en el projecte “Planeta Aigua”, va participar en un Taller de Medi Ambient organitzat per Creu Roja Joventut.

El Taller s’anomenava “El Gran Joc de l’Aigua“. Amb aquests taller es pretenia informar i sensibilitzar sobre els problemes relacionats amb l’aigua, l’energia i els recursos naturals. Els nois i noies van continuar prenent consciència de la situació? actual, quins problemes ens podem trobar i quines solucions i alternatives existeixen, continguts treballats amb l’alumnat, en dies anteriors, mitjançant la metodologia de projectes que s’està duent a terme al nostre centre educatiu.

D’una manera lúdica i dinàmica, per mitjà d’un tauler d’un tamany de 3×3 metres, es va aconseguir que l’alumnat reflexionés a nivell personal sobre la seva possible col·laboracio? o accio? en els temes que tenen relacio? amb l’aigua, l’energia i la sostenibilitat.

Aquest article ha estat publicat en General, Projectes. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà