La narració pas a pas

Un cop llegit l’apartat de documentació i haver fet les activitats, ha arribat el moment d’escriure la vostra narració. Per fer-ho cal anar a l’últim apartat, “La narració pas a pas”(de color vermell) i anar seguint les indicacions.

El procés d’escriptura el trobareu dividit en quatre parts: situació, planificació, redacció i revisió. Tot i que cal seguir l’ordre prefixat, en tot moment es pot tornar enrere per canviar allò que ja s’ha escrit.
La pantalla queda dividida en dues parts: la dreta per escriure dins d’un requadre que es pot ampliar a pantalla completa, i l’esquerra per llegir diversos missatges.
Mentre es treballa, s’ofereixen exemples, recomanacions, ajuts gramaticals… Quan es conclou un apartat, una etiqueta t’invita a continuar en l’apartat següent. Quan acabis la revisió, pots passar a la redacció final, on disposes d’un botó Imprimir per poder treure en suport paper el seu treball. També des del botó Importar pas a pas podeu guardar el treball a l’ordinador.

One thought on “La narració pas a pas

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *