Campus Ítaca 2009.

campus itaca

Agenda 2009:

Primera setmana de febrer: Vàrem ser seleccionats com a centre participant del Campus Itaca 2009.

11/02/09: Vàrem assistir a la reunió preparatòria del Campus Itaca 2009 en què ens van lliurar tota la documentació a emplenar per l’institut i les famílies dels alumnes participants.

03/04/29: Data límit per lliurar la documentació dels alumnes participants.

Del 6 al 16 de juliol: El nostre institut participarà aquest any dintre del tercer torn, es a dir, la setmana següent a l’acabament de les classes.

Per a més informació:    http://antalya.uab.es/campusitaca/

UN MILIÓ DE GRÀCIES

blogosfera

S’acaba el curs i, amb ell, l’experiència d’engegar un blog informatiu per a les tutories de 3r d’ESO. Espero que l’experiència hagi resultat positiva. Gràcies per haver anat seguint-lo.

Agraïments especials per l’equip de tutors/res i coordinació pedagògica per la seva col.laboració, en tot moment, al llarg del curs.

Informació molt important

campus itaca

Atenció, atenció! Ja s’acosta el moment tant esperat!

Ha començat el 1r torn d’activitats al Campus Itaca (del 9 al 19 de juny )

Recordeu que nosaltres som el 2n torn (del 25 al 4 de juliol )

Ja tenim informació sobre el transport i les activitats que es duran a terme durant els 8 dies que durarà el campus.

Si vols fer alguna consulta…

Informació d’interès

autocars

Campus Ítaca 2008. Activitats dia a dia.

Material Alumnat Campus Itaca

Calendari de juny:

gafas_estudiar

DJ

DV

DL

DMa

DMe

Sessions de repàs: 5, 6 i 9 (dijous, divendres i dilluns).

Tribunals del Crèdit de Síntesi de 3r: 10 i 11 (dimarts i dimecres).

Exàmens de suficiència: 12, 13 i 16 (dijous, divendres i dilluns).

9 de maig. Dia d’Europa.

europa

En la mitologia grega, Europa, filla de Agenor i de Telefasa, germana de Cadmo era una princesa fenícia. Quan estava divertint-se amb les seves companyes en la platja, Zeus la va observar i va acabar enamorant-se d’ella. Zeus es va transformar en un toro blanc, tan mans, que Europa es va acostar a ell, va posar flors sobre el seu coll i finalment es va atrevir a muntar-lo; llavors, Zeus es va aixecar i va creuar el mar, duent-la a la illa de Creta, on Europa va donar a llum a Minos. En les obres d’Homer, Europa és una reina mitològica de Creta i no una definició geogràfica. Més tard, la paraula va passar a significar Grècia Continental i des de l’any 500 adC el seu significat conté tota la terra al nord del Mar Mediterrani.

L’anàlisi més estesa d’aquesta paraula ho considera com una composició de les paraules gregues eurys (“ample”) i ops (“rostre”), però es tracta sens dubte d’una etimologia incerta. Altres lingüistes pensen que ve de la paraula semítica ereb, que significa “posar-se el sol” (occident). Des d’una perspectiva asiàtica o mitjà-oriental, el sol es posa efectivament a Europa, la terra a l’oest.