Ja hem començat el curs

Tot i que encara falta per arribar molt material hem estrenat els mòduls i ja hi fem classe. Fins i tot el primer dia ens varen venir a veure les càmeres de TV3 i el vespre vàrem sortir a les notícies.

S’han adjudicat les obres

A la Junta de Govern Local mantinguda el dia 6 d’abril de 2010, es va adjudicar l’obra per a l’arranjament del terreny on s’ubicaran els mòduls de secundària a favor de Construccions Font.
Des del dia 7 d’abril, el plec es troba al “Perfil del Contractant” de la pàgina web de l’Ajuntament i en 10 dies s’ha de fer l’adjudicació definitiva.
Es preveu començar les obres, com a molt tard, a primers de maig, havent-se establert com a data de finalització el 31 de maig de 2010, quedant tot a punt per tal que Ensenyament col.loqui els mòduls i en faci l’equipament oportú.

Què és un Institut Escola

Un Institut Escola és un centre educatiu que ofereix la formació dels nens i nenes dels 3 fins als 16 anys. Un centre amb un sol projecte pedagògic, per tant un espai educatiu que, tot i atendre les diferents edats, compartirà equip de professionals, espais, metodologies i principis educatius.

A Catalunya hi ha haver un Institut Escola de la Generalitat. Si en voleu més informàció podeu anar a l’apartat d’història d’aquest mateix bloc.

A Castellterçol procurarem que aquest centre sigui, com és ara l’escola, l’Institut Escola del poble de Castellterçol. Això vol dir obert a la participació de la comunitat, arrelat a l’entorn natural i emocionalment intel·ligent. Per fer-ho allargarem els projectes que ja tenim en funcionament: pla de treball, itinerari de natura, laboratori, biblioteca, espai d’idiomes i gestió de l’acció tutorial d’una manera emocionalment intel·ligent. La resolució dels conflictes d’una manera pacífica, la gestió de les emocions, els aprenentages competencials, l’atenció a la diversitat des d’una visió inclusiva, el treball de grup, la visió constructivista dels aprenentatges són la nostra prioritat i allò que ens dicta què i com volem ser. Cliqueu aquí si voleu llegir el resum d’informacions de com ens organitzem ara

Convocatòria de reunió de la comissió de pares, mares i Ajuntaments

Ens trobarem el dimarts dia 16 de març a les 6 de la tarda a l’escola de Castellterçol.

Constituïrem la comissió i parlarem de l’organització d’aquesta. També de com fer l’intercanvi d’informacions entre els diversos membres de la comissió i de l’organització de les possibles comissions.

Demanarem informació a l’Ajuntament de Castellterçol de l’estat actual de les obres.

Perquè aquest nou bloc

Ens hem decidit a crear aquest espai com a plataforma on passar comunicacions, intercanviar opinions i compartir propostes per fer possible aquesta nova aventura de crear, pel curs vinent, un Institut Escola a Castellterçol.

Et demanem que sempre que tinguis alguna cosa a dir sobre una notícia, algun comentari, alguna opinió l’escriguis. Segur que serà la millor manera de compartir-la amb tots i totes les persones que formem part de la comunitat educativa