AMB TÚ TOT ÉS MILLOR

Aquest any continua el mateix lema, “AMB TÚ, TOT ÉS MILLOR”

Tot i així, enguaqny no hi és l’ AMBERTA qui ens va ajudar, al llarg del curs, a reconèixer les millors coses que ens poden fer sentir.

Però, sabeu qui ha vingut a l’escola?

LA COLLA DELS TUTUS!

Són una colla d’amics, cadascú fa i desfà amb una manera diferent de ser, tenim el TUTU vermell, el rondinaire, el què sovint es mostra més en desacord i enfadat, el TUTU verd, l’ecologista, qui cuida el medi ambient i la nostra natura, el TUTU groc, l’alegre i qui busca la part més positiva de les coses, el TUTU taronja, esportista i qui aposta per una vida més saludable i finalment la TUTU lila, feminista, qui sempre inclou i reivindica tots els drets, sobretot els de les nenes i les dones.

Al llarg del curs ens espera unes grans aventures amb ells, esteu preparats!

Però recordeu AMB TÚ TOT SEMPRE ÉS MILLOR!

Benvinguts i benvingudes!

Hola a tots i totes! Ja hem començat el nou curs!

Portem uns dies on ens hem retrobat, on estem tornant agafar el ritme del dia dia a l’escola, coneixent i recordant els hàbits i les rutines que ens fan crèixer i jugant i gaudint de tot el que se’ns va proposant.

Aquest bloc anirem posant alguns articles en relació a la vida de l’aula i les activitats que anem realitzant al llarg del curs.

Recordeu, famílies que és una bona eina per poder situar-nos, explicar el què passa i el que fem a la classe, ja que a vegades, ens és complicat recordar, situar-ho en el temps i expressar-ho adequadament.

Esperem que gaudiu tant com nosaltres!

BON CURS!

Gemma