El Glogster del carnestoltes!
A partir del glogster, els alumnes podran accedir als diferents recursos: vídeos, música i veure imatges relacionades amb el carnestoltes. Després s’accedirà a una pàgina webb on es veuran diferentes propostes per treballar a llenguatge plàstic i realitzar una màscara.
Objectius:
– Conèixer la festivitat del carnestoles i conèixer els seus elements i característiques.
– Afavorir la orientació temporal i la previsió dels dies consegüents.
– Interactuar i aprendre a utilitzar diferents recursos TAC.
– Treballar la psicomotricitat fina.
– Construir un element del carnestotles, fer una màscara.
– Afavorir la presa de decisions.
Metodologia:
Aquesta activitat es realitzarà dins l’aula d’informàtica.El grup es dividirà amb dos subgrups, cada subgrup anirà en moments diferents a l’aula d’informàtica. En aquesta aula anirem al glogster que podem veure a sobre i cada nen/a de manera individual amb el seu pròpi ordinador podrà veure els diferents vídeos, les imatges i escoltar les diferents músiques. Mentre els alumnes van veient els diferents recursos, els anirem cridant un per un i els hi ensenyarem el enllaç del glogster: http://krokotak.com/category/vsitchko-za- praznika/karnavalni-maski-i-shapki/ i es miraran les diferentes màsqueres triant i imprimint la que posteriorment voldran pintar.
Durant la tarda del Dijous es realitzaran les màsqueres. Ells les pintaran amb ceres i després amb subgrups aniran possant porpurina, paper cel·lofan, ….
Temporalització: 3 hores ( 1 informàtica + 2 ll. plàstic)
Paper dels nens/es: Interactuar amb el glogster, escollir una màscara, pintar la màscara i decorar-la.
Recuros necessàris: Aula d’informàtica que disposi de 10 ordinadors i impressora. glogster preparat. ceres de colors, paper, paper cel·lofan, purpurina.