El passat divendres a la tarda, aprofitant que feia bon temps, tots els alumnes de primària varen anar a peu fins al Molí de Baix, on tenen una explotació de vaques lleteres. La casualitat feu que justament en el moment d’arribar els alumnes, una de les vaques estigués parint.
Tots els alumnes anaven equipats amb les càmeres de fotografiar ja que havien de fotografiar i entrevistar en Francesc Carbonell amb les seves vaques per tal d’elaborar un reportatge sobre l’extracció de la llet.
El moment viscut amb els alumnes va ser fantàstic. Els nens varen assistir en directe a un part d’una de les vaques i varen seguir tot el procés càmera en mà fins que el vedell ( va ser un mascle) va néixer.
Hem seleccionat algunes de les imatges del moment i volem compartir-les amb vosaltres.Esperem que us agradin.
EL NAIXEMENT D’UN VEDELL EN DIRECTE
Aquest article ha estat publicat en Experimentació, Medi natural, social i cultural, Sortides i excursions. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.
EM VA AGRADAR MOLT VEURE NEIXER EL VADELL, L’ESCOLA LI HA POSAT EL NOM DE: MEDIAVAL!!!
M’ha agradat molt veure neixer el vadell.L’escola li ha posat per nom:
Mediaval.