Som la classe de P5 C!

Som la classe dels cavalls i les eugues i treballem molt. Però també ens ho passem molt bé. En aquest espai ho podreu comprovar mirant les nostres fotos!!p5-c.JPG

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *