Orientacions EF i COVID

Us facilitem algunes consideracions per dur a terme EF en situació COVID

Prioritzar activitats sense contacte físic i en les quals es pugui mantenir el distanciament social d’almenys 1,5 metres.
L’alumnat es baixa la seva ampolla d’aigua per a poder-se hidratar durant la sessió.
Sobretot pels grups de psicomotricitat i de cicle inicial, tenir una capsa de mocadors i una paperera on l’alumnat hi pugui accedir durant la sessió.
Si el difusor de líquid per a desinfectar el material, si té l’opció de fer-ho en mode pulverització (bruma) facilita que puguem desinfectar materials amb formes diferents o textures que no són llises.
Insistir molt en que l’alumnat porti la jaqueta del xandall, el sabó, la tovalloleta i el neceser ben marcat amb el seu nom i curs.
Habilitar zones de descans individuals on els alumnes puguin anar a  treure’s la mascareta sempre que ho necessitin.

D’altra banda, us informem d’un document del COLEF que us pot ser d’ajuda.

Recomendaciones docentes para una EF escolar segura y responsable ante la nueva normalidad