Hem començat a planificar el 3er trimestre, per millorar tot el que ens proposem durant el curs. Avui hem planificat els projectes que volem acabar i també aquells aspectes que sabem que haurem de treballar.
Pel que fa als projectes:
-Sostenibilitat: hem de fer una maqueta per explicar a tots els d’Agrupaciones com és la nostra escola i tot el nostre entorn, i com el podem fer més sostenible.
-UDN2:medicaments i videos. Ens van invitar a anar a la universitat de tarragona, per fer uns tallers de medicaments, ara, hem de fer un video sobre allò que vam aprendre.
-Els canvis de la nostra vida: els petits han estat treballant els canvis que s’han produït al seu cos desde que eren bebés fins ara.
-César manrique.Hem treballat la seva biografia, i aquest trimestre ho hem d’acabar trebllant més a fons la seva obra.
Altres coses que hem de fer:-Accentuació paraules; dividir per més d’una xifra ; suma i resta fraccions:M.C.M; comprensió lectora; escriure més i millor; revisió llibreta
Per tant tenim molta feina i moltes ganes!!!!!!!!!!!
ep, i acabar la cabana del bosc!!!