AEROPORT I SICORIS

El 15 de març vam fer una sortida de Zer. El Cicle inicial i Infantil vam anar a l’aeroport de LLeida-Alguaire. Vam facturar les maletes, vam passar pels escaners, vam sortir a la pista… Després vam visitar la dotació de bombers de l’aeroport i fins i tot, vam poder agafar la mànega. Va ser tota una experiència!!!

Al migdia vam anar al Sicoris on ens vam retrobar amb els altres companys i companyes de l’escola i vam jugar tots plegats a les instal·lacions.

Aquí teniu les fotos!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

RITMES DEL MÓN I TEATRE EN ANGLÈS

El dia 13 de març vam anar a les Borges Blanques a escoltar una audició de percussió de diferents ritmes de tots els continents. A més d’haver treballat els diferents instruments en l’àrea de música, ho vam poder relacionar amb el projecte interdisciplinari de la diverstat vultural. També vam participar del taller fent ritmes amb el nostre cos. Va ser molt divertit!!

 

Després de l’audició vam anar a veure un teatre en anglès: Cinderella. A més d’haver-lo treballat en l’àrea d’anglès, ho vam poder relacionar amb el projecte de la màgia. Va ser molt divertit!!!

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

QUI ÉS QUI?

El divendres 9 de febrer, coincidint amb carnaval, ens vam transformar en els nostres personatges preferits. Ens coneixeu?

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Ens mesurem

Al Cicle inicial hem pres mesures de diferents objectes amb regles, però els alumnes de segon també hem utilitzat un metre per fer-ho. Ens ho vam passar molt bé mesurant-nos el cap, la cintura, el peu, la mà…

Publicat dins de Treballem | Deixa un comentari

Ninots i Bunchems

Per nadal vam fer uns ninots de neu molt bonics. El patge reial ens va regalar unes cartes de l’Unno i “bunchems” amb els que fem unes creacions del més originals. Al cicle inicial som uns artistes…

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CAMARLENC

El darrer dia del primer trimestre vam rebre a l’escola la visita del camarlenc i ens va portar regals a tots els cicles!!!  Podeu veure la il·lusió que ens va fer…

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ELS CAVALLS

El passat divendres 15 de desembre vam donar per acabat el nostre projecte dels cavalls. Han estat unes setmanes plenes de formulacions d’hipòtesi, de recerca d’informació, de visionament d’imatges i de molts aprenentatges.

Moltíssimes gràcies a tots els que ho heu fet possible amb les vostres aportacions amb informacions i materials diversos per a la nostra exposició.

I  vam poder finalitzar el nostre projecte de la millor manera possible: vam visitar la finca del Sr. Víctor on vam poder veure, tocar i inclús muntar en aquests animals extraordinaris com són els cavalls. Moltíssimes gràcies!!!

Voleu veure-ho?

Publicat dins de General | Deixa un comentari

CAVALLS I VIOLINS…

Durant el trimestre hem treballat el projecte dels cavalls a medi. Hem après i esbrinat moltes coses sobre aquests animals. Entre elles que les cordes de l’arquet del violí estan fetes de… pèls de cua de cavall!!!!

El Genis Gibert  va venir a l’escola a ensenyar-nos aquest instrument i ens va oferir la seva música. Moltíssimes gràcies!!!!

https://youtu.be/o0V26Wxcg-Y

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ESCRIVIM CARTES

A principis de novembre vam anar a la bústia del poble a enviar una carta als nens i nenes de cicle inicial de Bovera. Aprofitant l’avinentesa per treballar aquest tipus de text, ens hem estat cartejant entre les escoles de la ZER.

Publicat dins de Treballem | Deixa un comentari

FEM UN MURAL

Hem pintat un mural al passadís que anirà canviant a mesura que passin les estacions de l’any i, també, ens servirà de base pels personatges de les històries que treballem tant a valors com a religió.

Publicat dins de General | Deixa un comentari