ESCRIVIM CARTES

A principis de novembre vam anar a la bústia del poble a enviar una carta als nens i nenes de cicle inicial de Bovera. Aprofitant l’avinentesa per treballar aquest tipus de text, ens hem estat cartejant entre les escoles de la ZER.

Aquest article ha estat publicat en Treballem. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.