La primera cançó

Aquesta és la primera cançó que hem treballat amb els vostres fills/es a la nostra classe. Entre tots hem escollit unes fotografies relacionades amb la cançó i a més a més hem après un altre cançó similar que canten altres nens/es d’altres parts del món. Ens fa il·lusió que des de casa podeu compartir amb nosaltres d’aquest treball fet a classe i que podeu conèixer també aquestes cançons.

També ens agradaria saber si us ha agradat la nostra idea de crear aquest blog i si teniu alguna idea per donar-nos, endavant!

Moltes gràcies,

La classe dels Gats