ELS PLANETES

Un bloc a XTECBlocs
  • rss
  • Inici
  • Info BITS
  • Normes

Fem trampes!

maria irene | 22 novembre 2007
Quan vam explicar com es feien els dictats muts vam destacar que només s’ecriu quan la paraula ja està esborrada, abans seria fer una còpia i això ja ho sabem fer. L’objectiu és memoritzar les paraules per a poder arribar a escriure sols/soles.
Cal explicarlos bé que si fem trampes trigarem més a aprendre a escriure.
Quan fem les sumes i restes en 2 minuts tampoc no cal enganyar la professora i seguir endavant quan ja acabat el temps. No en sabrem més per fer trampes. Potser la senyoreta no ho veurà ,però cadascú bé prou que ho sap i més d’un company/ una companya ens dirà tramposos/es. Després no ens podrem queixar.
El José P. ha començat a fer les sumes tot sol i el Muzamal ja passa de la primera columna. FELICITATS!!!!
Comentaris
1 Comentari »
Categories
Activitats, Dictats, Normes
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

Què és un dictat mut?

maria irene | 18 novembre 2007
Abans d’arribar a escriure sols i bé, cal que els nens facin pràctiques i que les paraules els vagin quedant gravades al cap. Quan escrivim no recordem pas totes les normes ortogràfiques sinó que ens surt de forma natural i si no ho fem bé ens fa mal als ulls i prou.
El dictat mut comença a poc a poc aquest procés. Les paraules o frases s’escriuen a la pissarra, es llegeixen i es comenten. Després d’una en una es van esborrant i és aleshores quan els nens l’escriuen i així van fent memòria fins que ja els podem fer els dictats que tots/totes coneixem. Això si, sempre els haurem preparat abans amb una lectura, comentari o còpia després d’estudiar-ne la norma.

BubbleShare: Share photos – Delicious Christmas Recipes.

Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
Activitats, Dictats
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

Llàstima!

maria irene | 17 novembre 2007
Ja érem a la classe de la PDI, però hem tingut un problema amb les cadires i ens hem quedat sense les activitats interactives sobre animals que hauríem pogut gaudir tots plegats.
A classe cal seure bé, còmodament, i ja que només érem 11 ho podíem fer ben amples i no els uns damunt dels altres o les unes damunt de les altres. Amb tots els cops que això comporta.
Doncs avall que fa baixada i a fer sumes i restes ben tranquilets. Ah!, i també els BITS… i això què és?
Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
Activitats, Normes
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

Hem vist els dibuixos

maria irene | 16 novembre 2007
Ahir amb la nostra pissarra interactiva digital del pis de dalt vam veure els dibuixos que vam fer després d’anar al teatre fa una setmana.
Encara que surten petitons els han agradat. I  alguns han rondinat perquè el seu no hi era. No hi era perquè no el van fer, que la senyoreta no se’ls menja.
 Si volem veure la feina “penjada” a internet, cal fer-la i que quedi una mica bé. Mira, acabo de pensar que aquest cap de setmana hi posarem els “dictats muts” que hem fet.

Pissarra interactiva digital

Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
Activitats
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

Els dibuixos del teatre

maria irene | 12 novembre 2007

BubbleShare: Share photos – Make some Thanksgiving Crafts!
Comentaris
2 Comentaris »
Categories
Activitats, Teatre
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

L’Alè, en Hop, la Caputxeta i el llop

maria irene | 8 novembre 2007
Ei!, avui hem anat al teatre.
Feien titelles: l’Alè ,el titellaire, i en Hop, el seu gos ,arribaven a la plaça d’un poble i es preparaven per fer l’obra de La Caputxeta i el llop.
Hi havia una muntanya de nens i nenes de moltes escoles de Viladecans que s’ho han passat d’allò més bé cridant i cridant quan sortia el llop-dolent, i que reien quan en Hop, el gosset, esparracava el titella llop que es volia menjar la Caputxeta que ell tant estimava.
Demà amb més calma demanarem als nens i nenes que hi han anat que ens en facin un dibuix o ens n’escriguin alguna coseta. I que també ho expliquin als qui no hi han pogut/volgut anar.
Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
Activitats, Teatre
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

Anem al teatre

maria irene | 6 novembre 2007
El dijous al matí anirem al teatre ATRIUM que està darrera l’hospital de Viladecans i a uns 10 minuts de l’escola, per tant hi anirem a peu: en silenci i ordenadament.
Abans d’anar a qualsevol sortida cal tenir present que hem de portar-nos bé a la classe i treballar força i bé. Ens hem d’ajudar entre tots per a aprendre amb alegria.
I com es diu l’obra que anem a veure? Us ho direm en tornar.
Comentaris
Sense Comentaris »
Categories
Activitats, Normes, Teatre
Comentaris RSS Comentaris RSS
Retroenllaç Retroenllaç

Next Entries »

juny 2026
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« maig    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Categories

  • Activitats
  • Anglès
  • Bloc
  • Ciències
  • Deures
  • Dibuixos
  • Dictats
  • Documenta
  • Festa
  • General
  • Internet
  • Normes
  • PDI
  • Projecte
  • Teatre
  • wiki

Llista de blocs

  • CEIP Dr. Fleming
  • Vilaweb blocs
  • WordPress.com
  • WordPress.org

Meta

  • Entra
  • RSS dels articles
  • RSS dels comentaris
  • WordPress.org
rss Comentaris RSS valid xhtml 1.1 design by jide powered by Wordpress get firefox