SORTIDA A L’ESCOLA BRESSOL L’ESPÍGOL

La classe del sol hem anat a l’escola bressol L’ESPÍGOL a estar un matí , ja que hi ha nens i nenes de la classe que anaven el curs passat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *