QUI ÉS?
És pintor, arquitecte, escultor i sobretot ecologista.
Quan dissenyava les cases pensava que: “cada lloc que s’utilitza s’ha de conservar tal i com es va trobar”. Per això, a les teulades de les cases plantava arbres, de manera que si era vist des del cel la ciutat desapareixia.
A les seves pintures es pot veure les seves idees. L’home s’ha de reconciliar amb la natura. No li agrada les línies rectes i utilitza sempre colors brillants.
Els nens i nenes d’Educació Infantil estem treballant molt a Hundertwasser i estem decorant la nostra escola amb les seves idees. Voleu veure el nostre treball?
Voleu conèixer més coses sobre Hundertwasser?
Després de la sortida que vam fer a l’aeroport de Sabadell vam iniciar una conversa en la qual ens vam adonar que hi havia moltes persones treballant a l’Aeroport, com els bombers, els mecànics, … Vam investigar quins eren els oficis dels nostres pares i mares. Vam decidir que havíem de conèixer més coses sobre algunes professions i vam fer una votació sobre quins oficis volíem saber més coses.
·