Leave a reply
inserim un video del youtube
puede ser m’agrada molt!!!<object width=”425″ height=”344″><param name=”movie” value=”http://www.youtube.com/v/esCGeqUx5IQ&hl=en&fs=1″></param><param name=”allowFullScreen” value=”true”></param><param name=”allowscriptaccess” value=”always”></param><embed src=”http://www.youtube.com/v/esCGeqUx5IQ&hl=en&fs=1” type=”application/x-shockwave-flash” allowscriptaccess=”always” allowfullscreen=”true” width=”425″ height=”344″></embed></object>
Hola!
Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!