Iván Saavedra

El Còmic del Canva

L’escrit del Castell

Hi havia una vegada una escola amb molts alumnes, que no paraven de treballar i fer exàmens.

Un dia 23 de març, el professor Eustaquio Selpuden va pensar en anar d’excursió amb els seus alumnes de 3t i 4t de ESO, no sabia on anar i va parlar amb la directiva, van estar discutint 1 hora i van a arribar a una conclusió, anar a un museu o a un castell. Els alumnes van fer una votació, i van votar el castell per molts vots.

El dia 2 de Abril  van iniciar el viatge, van agafar un autocar i van trigar tres hores fins arribar al seu destí.

Es van baixar i van seguir un caminet pujant una muntanya amb molta pendent, van caminar i caminar fins arribar a un gran prat on van descansar uns minuts perquè estaven esgotats, van fer l’últim esforç i van arribar.

Van estar tota la tarda, aprenent i mirant arquitectura antiga, i aquell dia a més de preparar-se per un examen, tots so van passar molt bé jugant, aprenent, i fent activitats, va passar el temps volant, i van arribar a les sis i mitja a casa.

Treball de tecnologia (fotos)

Entrevista a Jose el de Fusteria